Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Administrator ds. wsparcia zatrudnienia pracowników kontraktowych z UK (praca zdalna w języku angi
Miejsce pracy: Rzeszów
Zakres obowiązków:
- Koordynacja procesu zatrudnienia
- Weryfikacja zatrudnienia pracowników kontraktowych i tymczasowych z UK - komunikacja tylko w jęz. angielskim
- Zarządzanie różnymi elementami procesu administracyjnego w obszarze rekrutacji, zatrudnienia i on-boardingu pracowników
- Udzielanie telefonicznego i mailowego wsparcia pracownikom, menadżerom, rekruterom
- Identyfikowanie i zgłaszanie potencjalnych problemów i ryzyka
- Wykonywania zadań zgodnie z ustalonymi zasadami i terminami
Wymagania:
- Swobodna komunikacja w jęz. angielskim (min. C1)
- Wysokie zdolności interpersonalne - doskonałe umiejętności komunikacyjne, dbałość o szczegóły
- Doświadczenie korporacyjne preferowane
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, międzynarodowym środowisku, jako wsparcie administracyjne
- Atutem będzie doświadczenie w pracy z systemami rekrutacyjnymi (ATS)
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca zdalna
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Stanowisko wyposażone w niezbędne narzędzia pracy
- Pakiet szkoleń wstępnych, a także bieżące wsparcie merytoryczne doświadczonych pracowników
- Prywatna opieka medyczna, kafeteria
Numer referencyjny: AC/A/21
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.