CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2014), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor’s. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia około 52 000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 370 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej strony www.cbre.com
Nasz dział zarządzania infrastrukturą biurową/przemysłową Global Workplace Solutions, z centralnym biurem przy ul. Krakowiaków 50 w Warszawie, aktualnie poszukuje dla naszych Klientów kandydatów na stanowisko:
Administrator ds. utrzymania infrastruktury klienta
Od: CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.Miejsce pracy: Katowice, Sosnowiec, Chorzów
Opis stanowiska:
- Odpowiedzialność za jakość, bezpieczeństwo i koszty wszystkich usług dotyczących lokalizacji Klienta
- Funkcjonowanie jako osoba pierwszego kontaktu w związku z usługami FM
- Zapewnianie przestrzegania wymagań i wytycznych dotyczący BHP, w tym ocen ryzyka dla personelu, podwykonawców i gości
- Odpowiedzialność za zarządzanie podwykonawcami i dostawcami usług FM (soft & hard services)
- Zapewnienie pełnej obsługi recepcji witanie i pomoc dla wszystkim gościom biura
- Zarządzanie recepcją, dbanie o codzienne obowiązki związane z pracą biura
- Zapewnienie profesjonalnego zarządzania oraz obsługi sal konferencyjnych
- Koordynacja i dystrybucja korespondencji
- Organizacja i archiwizacja dokumentacji
- Współpraca z Klientami i lokalnymi partnerami dostaw w przypadku wydajności, zobowiązań umownych oraz zarządzania dostawcami
- Odpowiedzialność za zadowolenie klienta za wszystkie usługi zarówno miękkie, jak i techniczne
- Optymalizacja zasobów biura, dostawców oraz usług CBRE
- Zapewnienie zgodności wszystkich czynności związanych z umową są zgodne z wymaganiami CBRE, Klienta i prawa dotyczącymi BHP, zarządzania jakością, polityki ochrony środowiska
- Zapewnienie wdrożenia oraz utrzymania systemów BHP na obiekcie Klienta
- Wsparcie i zarządzanie projektami FM
Wymagania od kandydatów:
- Biegła znajomość j. polskiego oraz j. angielskiego
- Doświadczenie w outsourcingu usług zarządzania nieruchomościami w zakresie serwisów miękkich (recepcja, sprzątanie, ochrona) oraz technicznych
- Biegła znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel)
- Silne ukierunkowanie na kulturę obsługi Klienta
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność pracy wg własnej inicjatywy, praca pod minimalnym nadzorem
- Elastyczność i umiejętność adaptacji do zmieniających się potrzeb biznesowych
- Umiejętność samodzielnej motywacji, zorientowanie na osiąganie celów, zarządzania i priorytetyzacji zleceń oraz właściwego adresowania problemów i ewentualnych konfliktów
Oferujemy:
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Benefity w ramach funduszu socjalnego