Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/05/2020.

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska:
• Administrowanie danymi kont klientów niemieckojęzycznych
• Wprowadzanie i aktualizacja danych kontaktowych w
wewnętrznej bazie
• Nadzór nad dokumentacją - sprawdzanie kompletności
potrzebnych informacji
• Ścisła współpraca z działem handlowym


Wymagania:

Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
• Dodatkowe doświadczenie w pracy z językami - mile widziane
• Gotowość do ciągłego rozwoju


Nasz klient oferuje:
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia
• Kompleksowy program wdrożeniowy
• Pracę w ciekawym, wielokulturowym środowisku
• Szansę na rozpoczęcie kariery w międzynarodowej organizacji
• Możliwości rozwoju
• Pakiet benefitów (Multisport, kursy językowe, Vouchery, etc.)
• Umowę o pracę


Prezentacja firmy

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i... konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry