Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/03/2019.

Administrator Baz Danych SQl

Wrocław, dolnośląskie

Power Media

Opis stanowiska pracy

Poszukujemy osoby na stanowisko: Sql Server Database Administrator

Opis stanowiska:

Utrzymanie baz danych SQL Server
Zakres obowiązków:

Opracowywanie raportów SSRS i pakietów SSIS
Praca w zespole, który pomaga w projektowaniu, opracowywaniu i testowaniu rozwiązań IT, bazy danych, procesy integracyjne, BI przedsiębiorstw i aplikacje internetowe
Tworzenie dokumentacji użytkownika i dokumentacji technicznej
Wdrażanie i udoskonalanie obecnych systemów i procesów- dostrajanie wydajności i optymalizacja
Utrzymywanie i wspieranie rozwiązań jako wsparcie 3 lini w razie potrzeby

Oferujemy:

Elastyczne godziny pracy
Mozliwość pracy zdalnej po okresie próbnym
Szkolenia
Od 6000 do 15000 brutto w zależności od umiejętności
Etapy procesu rekrutacji:

Rozmowa techniczna (Skype)
Rozmowa z dyrektorem (Skype)

Wymagania

Niezbędne umiejętności:

Doświadczenie w T-SQL
Rozumienie SSIS i SSRS
Doświadczenie w PowerShell
Znajomość języka angielskiego w mowie i pismie
Znajomość ITIL, UML/ BPMN i OOP
Mile widziane:

Azure, SharePoint
Certyfikat Microsoft (MCITP, MCTS) lub chęć zrobienia w przyszłoś

Prezentacja firmy

Jesteśmy wrocławską firmą zajmująca się tworzeniem oprogramowania oraz specjalizującą... się w rekrutacji i outsourcingu kadrowym dla sektora IT. Prowadzimy projekty rekrutacyjne przede wszystkim dla firm z branży informatycznej, telekomunikacyjnej, elektronicznej oraz finansowej. Oferujemy profesjonalne doradztwo w zakresie doboru odpowiedniego stanowiska a także wyboru ścieżki rozwoju zawodowego w branżach: IT, telekomunikacji i pokrewnych. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca IT - Bazy danych , Praca IT - ERP , Praca Inne
do góry