Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Administration and Payroll Specialist/Senior Specialist with German
Miejsce pracy: Poznań
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Responsibilities:
Supportting of employees in the issues of human resources and payroll
Responding to employee inquiries regarding personnel issues - contracts, leave, documents by phone, e-mail and chat
Checking information in the internal system
Processing of ongoing orders from the country
Contacting with the national HR unit
Extracting reports from Excel
Ensuring professional support and building relationships with internal customers
Our requirements:
Fluent German and English
Personnel Administration and Payroll experience
Knowledge of German labor law
MS Office knowledge
Knowledge of SuccessFactor, ServiceNow or SAP HR system will be an added value
Experience working in a ticketing system would be an asset
Communication skills, commitment and willingness to gain new experience in HR and payroll
Offer:
Remote work
Flexible working hours (we start work between 7 and 10 a.m.)
Annual appreciation bonus dependent on performance in the relevant fiscal year
Home work allowance
Cafeteria system (Multisport card, cinema tickets, shopping vouchers, medical package for relatives)
Private medical care
Life insurance
Co-financing of language courses
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.