Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 10/05/2021.

Opis stanowiska pracy

Account Manager Life Sciences
Gdansk
NR REF.: 1147294

OverviewProfessionally promote and sell the company Life Science products within the defined territory to achieve or exceed sales target. To maintain a high level of customer service and promote the company and its product portfolio at all levels within the market place.
Voivodships: pomorskie, kujawsko-pomorskie, podlaskie, warmińsko-mazurskie

ResponsibilitiesTo develop the territory by effective planning, forecasting and management of the business in line with agreed strategy.To maintain a high level of customer service / contact through regular sales calls. Maintain and build new relationships across all levels of customer organizations. Use internal company support structure and other members of the selling team (e.g. Sales Support, Instrument Specialists) to ensure customer requirements are met. To investigate customer complaints quickly and efficiently and work with the right company personnel to find a resolution.To provide market & competitor information and activities and customer feedback to Management.Update CRM on a regular basis to ensure accurate reflection of customer contact details and opportunity pipeline.To attend sales meetings and represent the company at exhibitions.To acquire and maintain product and technical knowledge.To acquire strong working practice in Professional Selling Skills and Strategic Selling and work together with Sales Management to continually improve general Business Acumen and the use of these selling skills through in-field coaching.
Qualifications-Degree educated in a Life Science subject
-Understanding of the principle Life Science laboratory techniques - molecular biology
- At least 2 years selling experience within a Life Science company.

Prezentacja firmy

Nasza dywizja specjalizuje się w sektorze usług farmaceutycznych. Zarządzane przez nas... procesy rekrutacyjne obejmują stanowiska specjalistyczne oraz menedżerskie dla producentów, jak również dystrybutorów leków na receptę oraz preparatów OTC, sprzętu medycznego, a także firm specjalizujących się w prowadzeniu badań klinicznych.
W przeciągu 5 lat od powstania dywizji, HAYS Pharma stała się liderem rekrutacji farmaceutycznej w Polsce i Europie.
Nasze metody poszukiwań opierają się na największej bazie danych specjalistów w tych dziedzinach w Polsce, licznych kontaktach branżowych na skalę międzynarodową i nowoczesnych metodach search and selection. Dzięki temu zapewniamy wysoko wykwalifikowaną kadrę do działów sprzedaży, marketingu, aż po stanowiska medyczne i kliniczne.
Doświadczenie i dogłębna specjalizacja w rekrutacji farmaceutycznej umożliwiają konsultantom HAYS Pharma realizowanie procesów rekrutacyjnych w szybki i skuteczny sposób, zawsze dbając o najwyższą jakość usług dla naszych kandydatów i Klientów.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Medycyna / Służba zdrowia , Praca Opieka nad dzieckiem , Praca Opieka nad osobami starszymi
do góry