Account Manager (Engineering and Electrotechnical Solutions)
Miejsce pracy: GdańskManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
Job Tasks:
- Koncentracja na całym cyklu sprzedaży projektu, tj. identyfikacja projektów, negocjowanie zamówień i obsługa towarzyszących temu procesów
- Pozyskiwanie i wsparcie biur projektowych, architektów, inwestorów, instalatorów, dystrybutorów, hurtowni elektrotechnicznych, generalnych wykonawców i producentów OEM
- Utrzymywanie i poszerzanie istniejących kontaktów z docelowymi klientami
- Doradztwo klientom w fazie przed- i posprzedażowej
- Rozwój i ekspansja pozycji rynkowej marki w północno-zachodnim regionie Polski
- Tygodniowe i miesięczne raportowanie do Country Sales Managera
- Udział w targach branżowych, wydarzeniach i szkoleniach
- Zapewnienie optymalnej obsługi i satysfakcji klientów, pozostając z nimi w bliskim kontakcie, uważnie monitorując bieżące sprawy i zapewniając doskonałą obsługę
- Rejestrowanie i aktualizacja danych klientów i projektów w systemie CRM, aby stale rozwijać i poszerzać bazę danych
Wymagania:
Requirements:
- Osoba o predyspozycjach handlowych z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w sprzedaży B2B oraz w biznesie projektowym produktów technicznych
- Doświadczenie we współpracy z biurami projektowymi, inwestorami oraz instalatorami
- Bardzo dobra wiedza techniczna w zakresie instalacji budowlanych oraz w tematyce elektrotechniki
- Wiedza na temat automatyki domowej/inteligentnego domu/osprzętu elektrotechnicznego
- Duża niezależność, zorientowanie na cel i zorganizowany sposób pracy z wysokim poziomem zaangażowania
- Umiejętność pracy w zespole (ścisła współpraca z działem sprzedaży i innymi departamentami)
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobra znajomość programów Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) i CRM
Offer:
- Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia, a do dyspozycji zostanie udostępniony samochód służbowy (także do użytku prywatnego)
- Szansa na rozwój w stabilnej firmie ze 100- letnim doświadczeniem na rynku europejskim
- Zróżnicowany i pełen wyzwań obszar działalności z niezależną organizacją codziennej pracy i wysokim poziomem autonomii w zakresie decyzji i działań
- Szkolenia techniczne i wsparcie sprzedażowe przez kompetentnych pracowników w przygotowaniu ofert i projektów
- Innowacyjne produkty i usługi
- Hybrydowy system pracy: praca w terenie + home office
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.