Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 29/09/2021.

Account Manager ds. Higieny Hodowli Drobiu

Home office, kujawsko-pomorskie

HAYS Manufacturing

Opis stanowiska pracy

Account Manager ds. Higieny Hodowli Drobiu
Home office
NR REF.: 1150910

Twoja następna firma
 Naszym Klientem jest międzynarodowy producent rozwiązań chemicznych przeznaczanych do zapewnienia czystości i higieny w wielu sektorach gospodarki, m.in. w branży rolnej, spożywczej czy przemysłowej w Polsce i na rynkach międzynarodowych.

 Twoje następne stanowisko
 Nowozatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za doradztwo w zakresie wdrażania procedur i programów higieny i boasekuracji na fermach drobiu w regionie Polski północno-wschodniej (woj. woj. pomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie). Account Manager będzie badał potrzeby Klientów odbywał spotkania, podczas których będzie badał potrzeby klienta, poszukiwał dodatkowych szans sprzedażowych oraz dbał o rozwój długofalowych relacji z rolnikami i gospodarstwami rolnymi, a także zarządzała relacjami z dystrybutorami. Ponadto, nowozatrudniona osoba będzie aktywnie uczestniczyła w wydarzeniach branżowych, konferencjach, warsztatach, prezentacjach.

Czego potrzebujesz aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób z doświadczeniem w zakresie doradztwa technicznego oraz znajomością specyfiki pracy w branży rolnej, zwłaszcza gospodarstw rolnych specjalizujących się w produkcji zwierzęcej. Znajomość języka angielskiego oraz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: weterynaria, zoologia, zootechnika, chemia i pokrewne) będą dużym atutem. Powinna to być osoba proaktywna, komunikatywna, zwracające uwagę na szczegóły oraz otwarta na odbywanie podróży służbowych.

Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje ciekawą pracę w znanej firmie z możliwością wykorzystania specjalistycznej wiedzy branżowej, możliwością realnego wpływu na rozwój firmy, udział w ciekawych szkoleniach. Firma zatrudnia w oparciu o umowę o pracę, oferuje wszelkie narzędzia do pracy oraz pakiet dodatkowych benefitów.

Prezentacja firmy

Nasza dywizja specjalizuje się w kompleksowej obsłudze firm produkcyjnych. Prowadzimy... rekrutacje w dziedzinie zakupów, logistyki, technologii, produkcji, utrzymania ruchu, badania i rozwoju, jakości, optymalizacji procesów, zarządzania projektami, zarządzania zasobami ludzkimi.
Gwarancją naszego sukcesu jest przede wszystkim bardzo dobra znajomość rynku i rozbudowana sieć kontaktów, co pozwala na bardzo krótki czas trwania procesu.
Niewątpliwym atutem jest też obszerna, międzynarodowa baza kandydatów, która pozwala prowadzić selekcję na poziomie regionalnym zwiększając szanse sukcesu w poszukiwaniach.
W swojej działalności wykraczamy poza rekrutację: jesteśmy aktywnymi uczestnikami targów, konferencji, współpracujemy także z lokalnymi i ogólnopolskimi mediami.
Naszą misją jest pozyskiwać najlepszych specjalistów, oraz menedżerów z sektora w którym działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy.
Zespół Manufacturing dzięki rzetelnej wiedzy branżowej tworzy warunki do udanej długoterminowej współpracy.
FINDING THE PEOPLE WHO MAKE A DIFFERENCE
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria , Praca Budownictwo / Praca na budowie , Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis
do góry