Opis stanowiska pracy
Twoje główne zadania:
- zdobywanie serc i umysłów klientów
- pozyskiwanie Klientów biznesowych
- przygotowywanie ofert handlowych oraz uczestnictwo w przetargach
- opieka nad powierzonymi Klientami
- efektywne zarządzanie portfelem Klientów
- budowanie wizerunku Orange Polska
Nasze oczekiwania:
- zaangażowanie w budowanie doskonałych relacji z Klientami
- nastawienie na osobisty sukces zawodowy
- przedsiębiorczość i kreatywność
- wysoka kultura osobista
- silna osobowość
- doświadczenie w branży telekomunikacyjnej
- doświadczenie w sprzedaży usług B2B
- umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku z zadaniowym czasem pracy
- gotowość do założenia własnej działalności gospodarczej
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy Ci:
- pracę dla międzynarodowej firmy dążącej do mistrzostwa w obsłudze klienta
- specjalistyczne szkolenia wstępne i okresowe, model adaptacyjny dla nowego handlowca
- najlepszy na rynku, bardzo atrakcyjny system wynagrodzeń
- gotowe standardy sprzedaży pełnej oferty biznesowej Orange Polska
- stałe wsparcie koordynatorów terenowych
- otwartą ścieżkę rozwoju kariery zawodowej
Dołącz do nas:
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji (CV, list motywacyjny, zgoda na przetwarzanie danych osobowych).
Prezentacja firmy
Jesteśmy autoryzowanym Partnerem Orange Polska S.A., w zakresie s...
Jesteśmy autoryzowanym Partnerem Orange Polska S.A., w zakresie sprzedaży usług stacjonarnych i mobilnych dla Klientów indywidualnych i biznesowych, z segmentów małych i średnich firm.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/02/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Elektronika / Telekomunikacja, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi