#

Account Manager – branża ogrodnicza

Smart-HR

Bytom, śląskie

Smart-HR
SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta– międzynarodowej firmy produkcyjnej, będącej liderem w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Account Manager – branża ogrodnicza

Miejsce pracy: Bytom

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Aktywny rozwój podległych rynków poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługę dotychczasowych kontrahentów,
  • Realizację budżetu sprzedaży na powierzonym terenie,
  • Planowanie i realizację spotkań bezpośrednich z klientami, prowadzenie negocjacji handlowych i sporządzanie umów, przygotowywanie i prezentowanie, a następnie inicjowanie rozwiązań ukierunkowanych na systematyczny wzrost sprzedaży,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku lokalnym,
  • Zapewnienie wsparcia przy zarządzaniu wybranymi Klientami,
  • Konsekwentne rozwiązywanie problemów z płatnościami na spotkaniach z klientami,
  • Dostarczanie miesięcznych raportów dotyczących wielkości sprzedaży, marży na sprzedaży, rozwoju rynku, działań sprzedażowych i marketingowych do podjęcia, ale także trendów na rynku,
  • Analizę rynku; mapowanie i aktualizowanie wszystkich istotnych informacji rynkowych i konkurentów, zarówno pod względem jakościowym, jak i ilościowym,
  • Budżetowanie przewidywanych obrotów i sprzedaży przydzielonego obszaru oraz comiesięczne aktualizacje (prognoza krocząca),
  • Budżetowanie działań marketingowych w przydzielonym obszarze.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Znajomości branży ogrodniczej,
  • Samodzielności na stanowisku pracy, umiejętności rozpoznawania potencjału rynku i jego trendów,
  • Wykształcenia wyższego, mile widziany kierunek handlowy,
  • Doświadczenia w budżetowaniu,
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (wszystkie inne języki mile widziane),
  • Swobodnej obsługi pakietu MS Office i ERP.

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
  • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód z możliwością użytkowania do celów prywatnych),
  • Samochód służbowy, telefon, laptop, 
  • Karta MultiSport, świadczenia socjalne, finansowanie nauki języka obcego (angielski), dofinansowanie szkoleń i kursów zawodowych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Smart-HR

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi