#

2nd Line Support Engineer (Help Desk) - rekrutacja online

HRK S.A.

Gdańsk, pomorskie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -
2nd Line Support Engineer (Help Desk)Miejsce pracy: Gdańsk

Dla amerykańskiej firmy IT specjalizującej się w obszarze infrastruktury i rozwiązań chmurowych z siedzibą w Gdańsku poszukuję kandydata/kandydatki na drugą linię wsparcia.

Kluczowe obowiązki:
Jako członek zespołu Client Support będziesz odpowiedzialny/a za obsługę zgłoszeń otrzymywanych telefonicznie, pocztą głosową, pocztą elektroniczną i za pośrednictwem portalu klienta (client portal).

Dodatkowo, będziesz odpowiadał/a za:
• Zarządzanie maszynami wirtualnymi
• Tworzenie kont użytkowników w systemach Linux
• Tworzenie kopii zapasowych
• Zarządzanie zaplanowanymi zadaniami i wykonywanie ich na czas
• Zapewnianie skutecznej komunikacji z klientami
• Zapewnienie skutecznego przydziału i eskalacji incydentów do starszych inżynierów, tam gdzie to koniecznie
• Informowanie kierownika zespołu o pojawiających się problemach
• Przestrzeganie procesów ITIL
• Udostępnianie dokumentacji do wspólnej bazy wiedzy
• Upewnianie się, że wszystkie zmiany są udokumentowane w procesie zarządzania zmianami
• Wykonywanie zadań zarządzania zmianą zgodnie ze zdefiniowanymi procesami

Wymagania:
• 2-3 lata doświadczenia w pracy na tożsamym stanowisku
• Znajomość architektury serwerów i infrastruktury sieciowej
• Doświadczenie w obszarze rozwiązywania problemów z infrastrukturą przedsiębiorstwa w systemach Microsoft Windows Server i Linux oraz oprogramowaniu pośrednim i zarządzaniu bazami danych
• Znajomość technologii infrastruktury, takich jak sieci pamięci masowej
• Na plus znajomość: VMware ESX, VSphere, Exchange, doświadczenie Cisco, ITIL, Scripting, Public Cloud

 Dodatkowo:
• Wysoko rozwinięte umiejętności rozwiązywania problemów i umiejętności analityczne ze znajomością analizy problemów
• Podejście „zorientowane na klienta”
• Doskonała umiejętności komunikacji w języku angielskim zarówno w  mowie, jak i piśmie
• Umiejętność pracy zespołowej
• Zdolność do wykonywania wielu zadań jednocześnie i pracy pod presją
• Certyfikat Microsoft Redhat
• Certyfikat ITIL

W ramach współpracy z Klientem otrzymasz:
• Premię roczną
• Kartę lunchową
• Kartę Multi-Kafeteria (Benefit Systems)
• Świeże owoce
• Pizzowe piątki
• Masaż raz w miesiącu
• Budżet na certyfikacje
• Dodatkowe dni urlopu na rozwój zawodowy
• Regulowane biurko
• Parking dla rowerów
• Płatny urlop do wykorzystania na cele charytatywne

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi