Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 29/09/2020.

2nd Line Support Engineer (Help Desk) - rekrutacja online

Gdańsk, pomorskie

HRK S.A.

Opis stanowiska pracy

2nd Line Support Engineer (Help Desk)Miejsce pracy: Gdańsk

Dla amerykańskiej firmy IT specjalizującej się w obszarze infrastruktury i rozwiązań chmurowych z siedzibą w Gdańsku poszukuję kandydata/kandydatki na drugą linię wsparcia.

Kluczowe obowiązki:
Jako członek zespołu Client Support będziesz odpowiedzialny/a za obsługę zgłoszeń otrzymywanych telefonicznie, pocztą głosową, pocztą elektroniczną i za pośrednictwem portalu klienta (client portal).

Dodatkowo, będziesz odpowiadał/a za:
• Zarządzanie maszynami wirtualnymi
• Tworzenie kont użytkowników w systemach Linux
• Tworzenie kopii zapasowych
• Zarządzanie zaplanowanymi zadaniami i wykonywanie ich na czas
• Zapewnianie skutecznej komunikacji z klientami
• Zapewnienie skutecznego przydziału i eskalacji incydentów do starszych inżynierów, tam gdzie to koniecznie
• Informowanie kierownika zespołu o pojawiających się problemach
• Przestrzeganie procesów ITIL
• Udostępnianie dokumentacji do wspólnej bazy wiedzy
• Upewnianie się, że wszystkie zmiany są udokumentowane w procesie zarządzania zmianami
• Wykonywanie zadań zarządzania zmianą zgodnie ze zdefiniowanymi procesami

Wymagania:
• 2-3 lata doświadczenia w pracy na tożsamym stanowisku
• Znajomość architektury serwerów i infrastruktury sieciowej
• Doświadczenie w obszarze rozwiązywania problemów z infrastrukturą przedsiębiorstwa w systemach Microsoft Windows Server i Linux oraz oprogramowaniu pośrednim i zarządzaniu bazami danych
• Znajomość technologii infrastruktury, takich jak sieci pamięci masowej
• Na plus znajomość: VMware ESX, VSphere, Exchange, doświadczenie Cisco, ITIL, Scripting, Public Cloud

 Dodatkowo:
• Wysoko rozwinięte umiejętności rozwiązywania problemów i umiejętności analityczne ze znajomością analizy problemów
• Podejście „zorientowane na klienta”
• Doskonała umiejętności komunikacji w języku angielskim zarówno w  mowie, jak i piśmie
• Umiejętność pracy zespołowej
• Zdolność do wykonywania wielu zadań jednocześnie i pracy pod presją
• Certyfikat Microsoft Redhat
• Certyfikat ITIL

W ramach współpracy z Klientem otrzymasz:
• Premię roczną
• Kartę lunchową
• Kartę Multi-Kafeteria (Benefit Systems)
• Świeże owoce
• Pizzowe piątki
• Masaż raz w miesiącu
• Budżet na certyfikacje
• Dodatkowe dni urlopu na rozwój zawodowy
• Regulowane biurko
• Parking dla rowerów
• Płatny urlop do wykorzystania na cele charytatywne

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Inne
do góry