Dla amerykańskiej firmy IT specjalizującej się w obszarze infrastruktury i rozwiązań chmurowych z siedzibą w Gdańsku poszukuję kandydata/kandydatki na drugą linię wsparcia.
	
	Kluczowe obowiązki: 
	Jako członek zespołu Client Support będziesz odpowiedzialny/a za obsługę zgłoszeń otrzymywanych telefonicznie, pocztą głosową, pocztą elektroniczną i za pośrednictwem portalu klienta (client portal).
	Dodatkowo, będziesz odpowiadał/a za:
	• Zarządzanie maszynami wirtualnymi
	• Tworzenie kont użytkowników w systemach Linux
	• Tworzenie kopii zapasowych
	• Zarządzanie zaplanowanymi zadaniami i wykonywanie ich na czas
	• Zapewnianie skutecznej komunikacji z klientami
	• Zapewnienie skutecznego przydziału i eskalacji incydentów do starszych inżynierów, tam gdzie to koniecznie
	• Informowanie kierownika zespołu o pojawiających się problemach
	• Przestrzeganie procesów ITIL
	• Udostępnianie dokumentacji do wspólnej bazy wiedzy
	• Upewnianie się, że wszystkie zmiany są udokumentowane w procesie zarządzania zmianami
	• Wykonywanie zadań zarządzania zmianą zgodnie ze zdefiniowanymi procesami
	Wymagania:
	• 2-3 lata doświadczenia w pracy na tożsamym stanowisku
	• Znajomość architektury serwerów i infrastruktury sieciowej
	• Doświadczenie w obszarze rozwiązywania problemów z infrastrukturą przedsiębiorstwa w systemach Microsoft Windows Server i Linux oraz oprogramowaniu pośrednim i zarządzaniu bazami danych
	• Znajomość technologii infrastruktury, takich jak sieci pamięci masowej
	• Na plus znajomość: VMware ESX, VSphere, Exchange, doświadczenie Cisco, ITIL, Scripting, Public Cloud
	 Dodatkowo:
	• Wysoko rozwinięte umiejętności rozwiązywania problemów i umiejętności analityczne ze znajomością analizy problemów
	• Podejście „zorientowane na klienta”
	• Doskonała umiejętności komunikacji w języku angielskim zarówno w  mowie, jak i piśmie
	• Umiejętność pracy zespołowej
	• Zdolność do wykonywania wielu zadań jednocześnie i pracy pod presją
	• Certyfikat Microsoft Redhat
	• Certyfikat ITIL
	W ramach współpracy z Klientem otrzymasz:
	• Premię roczną
	• Kartę lunchową
	• Kartę Multi-Kafeteria (Benefit Systems)
	• Świeże owoce
	• Pizzowe piątki
	• Masaż raz w miesiącu
	• Budżet na certyfikacje
	• Dodatkowe dni urlopu na rozwój zawodowy
	• Regulowane biurko
	• Parking dla rowerów
	• Płatny urlop do wykorzystania na cele charytatywne