#

2nd Level Service Desk Agent with German

Diebold Nixdorf Sp. z.o.o.

Szczecin, zagranica

Diebold Nixdorf Sp. z.o.o.
Diebold Nixdorf jest jednym ze światowych liderów w dostarczaniu usług i technologii płatności dla banków i firm handlowych. Firma Diebold Nixdorf zatrudnia około 25 000 pracowników i jest obecna w ponad 130 krajach. W sumie na bazę zainstalowanych urządzeń Diebold Nixdorf składają się ponad dwa miliony bankomatów i systemów kasowych, obsługujących ponad 25 języków.

W Polsce Diebold Nixdorf prowadzi swoją działalność od 1990 roku. Główne biuro znajduje się w Warszawie, oddziały regionalne zlokalizowane są w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Szczecinie.

 

What we need from you:

 

  • very good command of German
  • technical knowledge in operating systems, networks (WAN; LAN) and good analyzing skills desired
  • knowledge of customer service principles and practices
  • strength in communication, teamwork, processes and customer orientation, especially friendly and kind behavior on the phone
  • flexible to work in any shifts per business requirements
  • enthusiasm and willingness to learn

 

We offer:

 

  • contract of employment (umowa o pracę)
  • trainings from the first day of work
  • international environment, people from all continents work in our office
  • practical use of foreign languages – we work in 19 different languages
  • 26 days of holiday regardless of seniority
  • self-development and growth within the organization through internal recruitment process
  • Work full of challenges in a great team!

 

2nd Level Service Desk Agent with German

Miejsce pracy: Szczecin

 

Your tasks:

 

·       technical analysis of incidents and service requests within the ticket system, as well as supporting the engineers in the field (Engineer Helpdesk)

 

·       solve calls on the phone or remotely and / or provide a spare part proposal for the field service provider

 

·       perform initial assessment, diagnosis and remote IT systems support

 

·       provide in-depth troubleshooting and resolution of hardware or software problems with the use of diagnostic tools

 

·       escalate potential problems and complex incidents

 

·       observe technical or process problems and offer improvement suggestions

 

·       Ensure high levels of customer satisfaction with individual calls

 

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi