Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/09/2020.

2nd Level Service Desk Agent with German

Szczecin, zagranica

Diebold Nixdorf Sp. z.o.o.

Opis stanowiska pracy

 

Your tasks:

 

·       technical analysis of incidents and service requests within the ticket system, as well as supporting the engineers in the field (Engineer Helpdesk)

 

·       solve calls on the phone or remotely and / or provide a spare part proposal for the field service provider

 

·       perform initial assessment, diagnosis and remote IT systems support

 

·       provide in-depth troubleshooting and resolution of hardware or software problems with the use of diagnostic tools

 

·       escalate potential problems and complex incidents

 

·       observe technical or process problems and offer improvement suggestions

 

·       Ensure high levels of customer satisfaction with individual calls

 

 

Wymagania

 

What we need from you:

 

  • very good command of German
  • technical knowledge in operating systems, networks (WAN; LAN) and good analyzing skills desired
  • knowledge of customer service principles and practices
  • strength in communication, teamwork, processes and customer orientation, especially friendly and kind behavior on the phone
  • flexible to work in any shifts per business requirements
  • enthusiasm and willingness to learn

 

We offer:

 

  • contract of employment (umowa o pracę)
  • trainings from the first day of work
  • international environment, people from all continents work in our office
  • practical use of foreign languages – we work in 19 different languages
  • 26 days of holiday regardless of seniority
  • self-development and growth within the organization through internal recruitment process
  • Work full of challenges in a great team!

 

Prezentacja firmy

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w... Europie i na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Naszymi klientami są banki i instytucje finansowe, duże sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Poza działającym na rynku od 1990 roku przedstawicielstwem handlowym i działem serwisu firma zlokalizowała w naszym kraju aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

Global Customer Care Center – ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Warszawskie Centrum jest jednym z czterech w światowych strukturach Diebold Nixdorf. Pracujemy w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi. Oprócz biura w Warszawie, posiadamy również Centrum Obsługi Klienta w Szczecinie, dedykowane do usług serwisowych dla klientów niemieckojęzycznych oraz Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu.

EMEA Business Service – ponad 170 osób wspierających oddziały firmy w 21 krajach. Jesteśmy jednym z 4 regionalnych Centrów Administracyjnych firmy.

Global Delivery Center – ponad 100 osób obsługujących klientów na całym świecie - od Chin i Indii po Kanadę i USA. Nasze systemy działają we wszystkich krajach Europy.

Research and Development Center – ponad 70 osób w najmłodszej jednostce Diebold Nixdorf w Polsce. Naszym zadaniem jest rozwój nowych technologii informatycznych służących do obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa systemów płatności.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/08/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca Obsługa klienta
do góry