Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/06/2021.

1st line support agent - Danish/Norwegian/Finnish

Gdańsk, pomorskie

Antal Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Working for a global company is your goal? Do you want to use your language skills on a daily basis? Currently, we are looking for specialists with Scandinavian languages (Danish, Norwegian) and Finnish speakers who will provide professional service to customers. Start or develop your career in IT field.



Prezentacja firmy

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest... w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata.

W Antal od zawsze cenimy ekspercką wiedzę, dlatego jako jedna z pierwszych firm rekrutacyjnych w Polsce zaczęliśmy działać w ramach wyspecjalizowanych dywizji. Branżowe ukierunkowanie naszych konsultantów sprawia, że są oni nie tylko skutecznymi rekruterami, ale także wykwalifikowanymi doradcami, posiadającymi unikalną wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi oraz najnowszych trendów na rynku pracy.

Do każdego z projektów angażujemy indywidualnie dobrany zespół specjalistów Antal. Dzięki temu, jesteśmy w stanie zapewnić obsługę na najwyższym poziomie, gwarantującą osiągnięcie celu oraz satysfakcję z przeprowadzonych działań.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry