#

Team Leader w dziale Marketing & Business Development

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Grafton Recruitment to międzynarodowa agencja rekrutacyjna założona w Irlandii w 1982 r. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych na stanowiska średniego i wyższego szczebla. W Polsce od ponad 17 lat poprzez sieć 8 lokalnych oddziałów skutecznie wspieramy naszych klientów i kandydatów. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług, jest posiadany przez nas certyfikat ISO 9001.

Team Leader w dziale Marketing & Business Development

Miejsce pracy: Warszawa
OBOWIAZKI
Dla naszego Klienta, prestiżowej firmy prawniczej, poszukujemy osób na stanowisko:
Team Leader w dziale Marketing & Business Development.
Cel: Wspieranie zewnętrznych i wewnętrznych działań kampanii marketingowych i rozwoju biznesu.

Do głównych obowiązków będzie należało nadzorowanie poniższych procesów:
  • zbierania, gromadzenia i zarządzania materiałami do wykorzystania w wielu kanałach (np. intranet, strona internetowa, Social Media, biuletyny)
  • Zarządzania materiałami marketingowymi np. broszury, ulotki, plakaty itp.
  • Zebrania i zarządzania credentialami przy użyciu różnych źródeł danych
  • Administrowania zawartością treści na wielu kanałach (np. intranet, portale, strony internetowe, Social Media, biuletyny itp.)
  • Pomocy w przygotowywaniu dokumentacji, prezentacji, katalogów i nagród
  • Wspierania zespołu w działaniach marketingowych, administracji oraz rozwoju biznesu.


WYMAGANIA
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min.C1)
  • doświadczenie w zarządzaniu ludźmi oraz projektami
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Word, Excel, PowerPoint)
  • Znajomość Prezi będzie dodatkowym atutem
  • doskonała organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • Silna identyfikacja problemów i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność współpracy z innymi oraz równoczesna samodzielność w działaniu.

KORZYŚCI
Korzyści:
  • Możliwość pracy w prestiżowym, międzynarodowym środowisku
  • Indywidualnie dobrany zestaw szkoleń i certyfikacji
  • Ambitne, ciekawe zadania
  • Nowoczesny biurowiec w centrum Warszawy
  • Benefity (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie).



Numer referencyjny: 1-13-41601/IP
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi