Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy. W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów. Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach. Grafton to globalna firma rekrutacyjna, która wchodzi w skład Gi Group Holding, międzynarodowego ekosystemu oferującego usługi HR, zasięg działania obejmuje ponad 30 krajów. Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Łódź, łódzkie
Główne zadania: doradztwo techniczne i aktywna sprzedaż produktów budowlanych (okien i drzwi PCV, aluminium oraz rolet) do Klientów niemieckojęzycznych budowanie sieci kontaktów utrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi Klientami przygotowywanie wycen i ofert handlowych monitorowanie działań konkurencji ścisła współpraca z mobilnym przedstawicielem .Wymagania: doświadczenie w sprzedaży w br...
Główne zadania: doradztwo techniczne i aktywna sprzedaż produktów ...
Ostatnia aktualizacja Dzisiaj
Kraków, małopolskie
..For one of our clients, which is one of the largest companies in the metal industry, we are looking for candidates for the position of Order Entry Administrator.Location: KrakówYour daily responsibilities: International customer support Quotation preparation, price calculations, order entry, checking delivery time, and solving issues with payments Master data processing and price updating Com...
..For one of our clients, which is one of the largest companies in ...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Poznań, wielkopolskie
Twoje zadania: odpowiedzialność za księgowość finansową i zamknięcia w wyznaczonych współpraca z managerem finansowym i jednostką lokalną w kwestiach związanych z rachunkowością finansową przygotowywanie i koordynowanie cyklicznymi sprawozdaniami finansowymi zgodnie z lokalnymi przepisami MSSF księgowanie centrów kosztów, sporządzanie zestawień dochodów zgodnie z ustawodawstwem i wytycznymi dl...
Twoje zadania: odpowiedzialność za księgowość finansową i zamknięc...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Sosnowiec, śląskie
Zakres obowiązków: uczestniczenie w procesach budżetowania, prognozowania oraz konsolidacji sprawozdań finansowych, weryfikowanie oraz interpretowanie kluczowych informacji w obszarze finansowym, handlowym i operacyjnym na poziomie lokalnym oraz grupowym, analizowanie kapitału obrotowego, marż oraz nakładów inwestycyjnych w grupie spółek, monitorowanie przepływów pieniężnych, koordynowanie pro...
Zakres obowiązków: uczestniczenie w procesach budżetowania, progno...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Warszawa, mazowieckie
Responsibilities: - Efficiently manage release and order processes, ensuring smooth coordination. - Respond to customer inquiries and relay them to relevant departments. - Identify suitable freight forwarders through internet research and exchanges. - Negotiate transport prices, handle orders, and address invoice discrepancies. - Optimize the network by evaluating and expanding the pool of tra...
Responsibilities: - Efficiently manage release and order processes...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Warszawa, mazowieckie
Twoje obowiązki: - Administrowanie i zarządzanie operacjami na platformie finansowej - Tworzenie i zarządzanie planami kompensacyjnymi klientów - Przygotowywanie raportów dla klientów - Stały kontakt z klientami (telefoniczny i mailowy)Nasze wymagania: - Min. 6 miesięcy doświadczenia w finansach, bankowości lub księgowości - Znajomość języka angielskiego (min. B2+) - Bardzo dobra znajomość Exc...
Twoje obowiązki: - Administrowanie i zarządzanie operacjami na plat...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Warszawa, mazowieckie
Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy konsultingowej z siedzibą w Warszawie, poszukujemy HR and Employee Lifecycle Specialist with French, który chciałby zaangażować się w obsługę i tworzenie procedur z obszaru cyklu życia pracownika. Poszukujemy osoby samodzielnej, otwartej, kreatywnej, która doskonale odnajdzie się w dynamicznym i międzynarodowym środowisku. Zakres obowiązkó...
Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy konsultingowe...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Gliwice, śląskie
Zakres zadań: odpowiedzialność za procesy księgowe i podatkowe jednostki, dekretowanie dokumentów, wyciągów bankowych, czynności związane z zamknięciami okresów rozliczeniowych, sprawozdawczość finansowa, tworzenie rachunku zysków i strat oraz zarządzanie przepływami pieniężnymi, koordynowanie obszaru podatkowego, audytu oraz procesów kontroli wewnętrznej, przygotowywanie raportów oraz anal...
Zakres zadań: odpowiedzialność za procesy księgowe i podatkowe jed...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Sosnowiec, śląskie
Zakres zadań: analizowanie kluczowych danych na poziomie lokalnym oraz grupowym, aktywne uczestniczenie w procesach budżetowania, prognozowania oraz konsolidacji sprawozdań finansowych, monitorowanie przepływów pieniężnych, analizowanie kapitału obrotowego, marż oraz nakładów inwestycyjnych w grupie spółek, cykliczne przygotowywanie raportów oraz analiz - obszar finansowy, handlowy i operacyjn...
Zakres zadań: analizowanie kluczowych danych na poziomie lokalnym ...
Ostatnia aktualizacja wczoraj
Warszawa, mazowieckie
Responsibilities: Answering customer requests or inquiries in Bulgarian Resolving application-realted issues Providing customers with solutions via chat, e-mails or social media (85%) or phone (15%) Requirements: Very good knowledge of Bulgarian (min. C1) and English (min. B2) Availabilty for work shift Benefits: Civil contract Private medical care, Multisport card Employee referral pro...
Responsibilities: Answering customer requests or inquiries in Bul...
Ostatnia aktualizacja wczoraj