#

Specjalista ds. Kadr i Płac

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Pruszków, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Grafton Recruitment to międzynarodowa agencja rekrutacyjna założona w Irlandii w 1982 r. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych na stanowiska średniego i wyższego szczebla. W Polsce od ponad 17 lat poprzez sieć 8 lokalnych oddziałów skutecznie wspieramy naszych klientów i kandydatów. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług, jest posiadany przez nas certyfikat ISO 9001.

Specjalista ds. Kadr i Płac

Miejsce pracy: Pruszków
OBOWIAZKI
Dla naszego Klienta, lidera w branży motoryzacyjnej z Pruszkowa, poszukujemy obecnie osoby na 1,5 roczne zastępstwo na stanowisko:

Specjalista ds. Kadr i Płac

Opis stanowiska:
  • Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa Pracowników firmy
  • Naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie danych do listy płac oraz jej weryfikacja
  • Prowadzenie akt osobowych Pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Przygotowywanie dokumentów z zakresu administracji personalnej i płac (w szczególności wszelkiego rodzaju umów, oświadczeń, deklaracji)
  • Rozliczanie składek ZUS oraz obsługa dokumentów zgłoszeniowych ZUS
  • Przygotowywanie różnorodnych raportów, deklaracji i analiz na potrzeby spółki i instytucji zewnętrznych (m.in.: raporty GUS, ZUS, analizy wewnętrzne, HR KPI)
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy Pracowników
  • Udoskonalanie, opracowywanie i bieżący nadzór nad wszelkimi regulaminami, procedurami i instrukcjami w zakresie kadr i płac
  • Zapewnienie zgodności prawnej w zakresie wszystkich realizowanych zadań
  • Wsparcie merytoryczne Kadry Menedżerskiej w zakresie prawa pracy
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu prawa pracy i przygotowywanie materiałów informacyjnych


WYMAGANIA
Wymagania:
  • Doskonała znajomość prawa pracy i polityki społecznej (w tym obsługa cudzoziemców)
  • Minimum 5 – letnie doświadczenie na samodzielnym, analogicznym stanowisku
  • Doświadczenie zdobyte w firmie produkcyjnej - jako atut
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, prawo, finanse)
  • Doskonała wiedza i praktyczne umiejętności w zakresie naliczania wynagrodzeń, obsługi ubezpieczeń społecznych, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, umiejętność analizy danych, doświadczenie w zakresie przygotowywania analiz płacowych, HR KPI’s
  • Znajomość systemów kadrowo-płacowych (w szczególności systemu TETA)
  • Doskonałe zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne i interpersonalne
  • Skrupulatność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Umiejętność pracy w zespole, kreatywność, inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań i/lub udoskonaleniach oraz ich skuteczna realizacja
  • Znajomość j. angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)

KORZYŚCI
  • Praca na zastępstwo (1,5 roku) w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z branży motoryzacyjnej
  • Opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, Szkolenia językowe
  • Szkolenia doszkalające



Numer referencyjny: 1-11-42248/IP
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi