Grafton Recruitment to międzynarodowa agencja rekrutacyjna założona w Irlandii w 1982 r. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych na stanowiska średniego i wyższego szczebla. W Polsce od ponad 17 lat poprzez sieć 8 lokalnych oddziałów skutecznie wspieramy naszych klientów i kandydatów. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług, jest posiadany przez nas certyfikat ISO 9001.
Recepcjonistka 1-3.02.2017
Miejsce pracy: WarsawOBOWIAZKI
Jeżeli znasz bardzo dobrze język angielski oraz posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, zapraszamy do zapoznania się z poniższym ogłoszeniem!
Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Recepcjonistka
zastępstwo w dniach 1-3.02.2017
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
obsługa centrali telefonicznej,
organizacja spotkań na terenie biura,
obsługa gości,
nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą,
współpraca z firmami kurierskimi,
zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych,
organizacja podróży służbowych, rezerwacja biletów oraz hoteli,
wsparcie administracyjne pracowników biura.
WYMAGANIA
dobra znajomość języka angielskiego,
dobra znajomość pakietu MS Office,
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
wysoki poziom kultury osobistej,
umiejętność organizacji pracy własnej i całego biura,
duża samodzielność, rzetelność i odpowiedzialność,
elastyczność i szybkość działania.
KORZYŚCI
Numer referencyjny: 3-19-42443/IP
Jeżeli znasz bardzo dobrze język angielski oraz posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, zapraszamy do zapoznania się z poniższym ogłoszeniem!
Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Recepcjonistka
zastępstwo w dniach 1-3.02.2017
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
obsługa centrali telefonicznej,
organizacja spotkań na terenie biura,
obsługa gości,
nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą,
współpraca z firmami kurierskimi,
zamawianie materiałów biurowych oraz artykułów spożywczych,
organizacja podróży służbowych, rezerwacja biletów oraz hoteli,
wsparcie administracyjne pracowników biura.
WYMAGANIA
dobra znajomość języka angielskiego,
dobra znajomość pakietu MS Office,
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
wysoki poziom kultury osobistej,
umiejętność organizacji pracy własnej i całego biura,
duża samodzielność, rzetelność i odpowiedzialność,
elastyczność i szybkość działania.
KORZYŚCI
- możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarododwej organizacji,
- praca od poniedziałku do piątku,
- przyjazna atmosfera.
Numer referencyjny: 3-19-42443/IP
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.