Opis stanowiska pracy

Do Agencji pośrednictwa pracy CBR Cross Border Recruitment poszukujemy pracownika na stanowisko:

Recepcjonistka

Zakres obowiązków:
• Prowadzenie sekretariatu firmy
• Obsługa kandydatów aplikujących o prace za granica
• Weryfikacja umiejętności i kompetencji kandydatów z zakresu języka angielskiego
• Zamieszczanie oraz weryfikacja ogłoszeń o prace w intrenecie

Oczekiwania:
• Otwartość na realizację zadań związanych z rekrutacja pracowników do Norwegii
• Samodzielność w pracy
• Wysoka kultura osobista
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Chęć nauki języka norweskiego
• Znajomość programów Microsoft Word oraz Excel

Oferta:

• Wynagrodzenie 2000zl netto
• Możliwość rozwoju w międzynarodowej korporacji i awansu na stanowisko rekrutera
• Profesjonalne szkolenia z rekrutacji
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie referencji oraz CV z dopiskiem
Recepcjonista - Imię i Nazwisko


Prosimy o zalaczenie do CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.).

Prezentacja firmy

CBR jest częścią międzynarodowej grupy CBA Fagformidling z główną siedzi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy
3 miesiące
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Wynagrodzenie
2 700PLN - 2 800PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi