#

J. niemiecki/Deutsch - Quality process specialist -Global support)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Grafton Recruitment to międzynarodowa agencja rekrutacyjna założona w Irlandii w 1982 r. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych na stanowiska średniego i wyższego szczebla. W Polsce od ponad 17 lat poprzez sieć 8 lokalnych oddziałów skutecznie wspieramy naszych klientów i kandydatów. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług, jest posiadany przez nas certyfikat ISO 9001.

J. niemiecki/Deutsch - Quality process specialist -Global support)

Miejsce pracy: Warszawa
OBOWIAZKI
Masz doswiadczenie w firmie consultingowej, outsourcingu, call lub contact center?
Poszukujesz nowych wyzwań w dynamicznym i międzykulturowym środowisku?
Szukasz również stabilizacji oraz pracy z językami obcymi na codzień?
Uwielbiasz również j. niemiecki oraz kulturę biznesową tego kraju?

Jeśli chociaż na 2 pytanie odpowiedziałeś 'tak', tzn., że ta praca jest dla Ciebie!

Nasz klient to międzynarodowa instytucja, która wspiera procesy biznesowe zagranicznych klientów.
Do jej struktur poszukujemy osób na stanowisko :
Specjalista ds. wsparcia klienta zagranicznego i procesu (Quality process)- z biegłym j. niemieckim


Firma inwestuje w rozwój pracowników, zapewniając im dynamiczne i przyjazne środowisko pracy, stabilność finansową oraz szkolenia.

Miejsce pracy:Warszawa

Zadania:
Pracownik na tym stanowisku odpowiedzialny będzie za obsługę procesów klientów obcojęzycznych:
  • współpraca z niemieckim biznesowycm klientem zagranicznym (kontakt telefoniczny i mailowy z klientami)
  • analiza zgłoszeń, badanie efektywności procesu, ocena i ewaluacja pracowników oraz work performance
  • konsulting
  • dbanie o wysoką jakość obsługi klienta oraz analiza, usprawnianie oraz implementacja procesu we współpracy z różnymi jednostkami globalnie firmy


WYMAGANIA
  • Płynna/dwujęzyczna znajomość języka niemieckiego umożliwiająca codzienny kontakt z zagranicznymi klientami
  • J. angielski - poziom co najmniej komunikatywny, min. B1/B2 (do szkoleń i komunikacji wewnętrznej)
  • Znajomość obsługi komputera
  • Otwartość na pracę w obsłudze klienta, wsparciu biznesu
  • Doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz bardzo dobra organizacja pracy oraz Team spirit!
  • Min. 1,5 roczne oświadczenie w obsłudze klienta. Mile widziane doświadczenie w analizie i process management, obsłudze klienta, międzynarodowym środowisku
  • inicjatywna, analityczny umysł, pozytywne nastawienie, kreatywność:)

KORZYŚCI
  • Umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
  • Praca w międzynarodowym środowisku (kilkasiedziąt jezyków) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
  • Pełne wdrożenie w specyfikę pracy i zakres obowiązków
  • Szkolenia (w j. angielskim)
  • Globalne struktury firmy
  • Wzrost wraz z organizacją
  • Nowoczesny budynek biznesowy
  • Praca w multikulturowym środowisku w językach obcych na co dzień!

Zainteresowany/a? Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!Jeśli twoją siłą i pasją są języki, czekamy właśnie na Ciebie!


Numer referencyjny: 1-26-38399/IP
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi