Grafton Recruitment to międzynarodowa agencja rekrutacyjna założona w Irlandii w 1982 r. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych na stanowiska średniego i wyższego szczebla. W Polsce od ponad 17 lat poprzez sieć 8 lokalnych oddziałów skutecznie wspieramy naszych klientów i kandydatów. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług, jest posiadany przez nas certyfikat ISO 9001.
J. niemiecki/Deutsch - Quality process specialist -Global support)
Miejsce pracy: WarszawaOBOWIAZKI
Masz doswiadczenie w firmie consultingowej, outsourcingu, call lub contact center?
Poszukujesz nowych wyzwań w dynamicznym i międzykulturowym środowisku?
Szukasz również stabilizacji oraz pracy z językami obcymi na codzień?
Uwielbiasz również j. niemiecki oraz kulturę biznesową tego kraju?
Jeśli chociaż na 2 pytanie odpowiedziałeś 'tak', tzn., że ta praca jest dla Ciebie!
Nasz klient to międzynarodowa instytucja, która wspiera procesy biznesowe zagranicznych klientów.
Do jej struktur poszukujemy osób na stanowisko :
Specjalista ds. wsparcia klienta zagranicznego i procesu (Quality process)- z biegłym j. niemieckim
Firma inwestuje w rozwój pracowników, zapewniając im dynamiczne i przyjazne środowisko pracy, stabilność finansową oraz szkolenia.
Miejsce pracy:Warszawa
Zadania:
Pracownik na tym stanowisku odpowiedzialny będzie za obsługę procesów klientów obcojęzycznych:
WYMAGANIA
KORZYŚCI
Zainteresowany/a? Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!Jeśli twoją siłą i pasją są języki, czekamy właśnie na Ciebie!
Numer referencyjny: 1-26-38399/IP
Masz doswiadczenie w firmie consultingowej, outsourcingu, call lub contact center?
Poszukujesz nowych wyzwań w dynamicznym i międzykulturowym środowisku?
Szukasz również stabilizacji oraz pracy z językami obcymi na codzień?
Uwielbiasz również j. niemiecki oraz kulturę biznesową tego kraju?
Jeśli chociaż na 2 pytanie odpowiedziałeś 'tak', tzn., że ta praca jest dla Ciebie!
Nasz klient to międzynarodowa instytucja, która wspiera procesy biznesowe zagranicznych klientów.
Do jej struktur poszukujemy osób na stanowisko :
Specjalista ds. wsparcia klienta zagranicznego i procesu (Quality process)- z biegłym j. niemieckim
Firma inwestuje w rozwój pracowników, zapewniając im dynamiczne i przyjazne środowisko pracy, stabilność finansową oraz szkolenia.
Miejsce pracy:Warszawa
Zadania:
Pracownik na tym stanowisku odpowiedzialny będzie za obsługę procesów klientów obcojęzycznych:
- współpraca z niemieckim biznesowycm klientem zagranicznym (kontakt telefoniczny i mailowy z klientami)
- analiza zgłoszeń, badanie efektywności procesu, ocena i ewaluacja pracowników oraz work performance
- konsulting
- dbanie o wysoką jakość obsługi klienta oraz analiza, usprawnianie oraz implementacja procesu we współpracy z różnymi jednostkami globalnie firmy
WYMAGANIA
- Płynna/dwujęzyczna znajomość języka niemieckiego umożliwiająca codzienny kontakt z zagranicznymi klientami
- J. angielski - poziom co najmniej komunikatywny, min. B1/B2 (do szkoleń i komunikacji wewnętrznej)
- Znajomość obsługi komputera
- Otwartość na pracę w obsłudze klienta, wsparciu biznesu
- Doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz bardzo dobra organizacja pracy oraz Team spirit!
- Min. 1,5 roczne oświadczenie w obsłudze klienta. Mile widziane doświadczenie w analizie i process management, obsłudze klienta, międzynarodowym środowisku
- inicjatywna, analityczny umysł, pozytywne nastawienie, kreatywność:)
KORZYŚCI
- Umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca w międzynarodowym środowisku (kilkasiedziąt jezyków) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
- Pełne wdrożenie w specyfikę pracy i zakres obowiązków
- Szkolenia (w j. angielskim)
- Globalne struktury firmy
- Wzrost wraz z organizacją
- Nowoczesny budynek biznesowy
- Praca w multikulturowym środowisku w językach obcych na co dzień!
Zainteresowany/a? Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!Jeśli twoją siłą i pasją są języki, czekamy właśnie na Ciebie!
Numer referencyjny: 1-26-38399/IP
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.