Grafton Recruitment to międzynarodowa agencja rekrutacyjna założona w Irlandii w 1982 r. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych na stanowiska średniego i wyższego szczebla. W Polsce od ponad 17 lat poprzez sieć 8 lokalnych oddziałów skutecznie wspieramy naszych klientów i kandydatów. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług, jest posiadany przez nas certyfikat ISO 9001.
Asystent/ka Dyrektora HR (35 godzin tygodniowo)
Miejsce pracy: WarszawaOBOWIAZKI
Jeżeli w bardzo dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim, jesteś studentem 4 lub 5 roku studiów lub absolwentem studiów kierunkowych: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi/Psychologia/Administracja, a ponadto jesteś zainteresowany/a możliwością zdobycia doświadczenia w obszarze HR w międzynarodowej firmie, zapraszamy Cię do zapoznania się z poniższym ogłoszeniem!
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy z branży farmaceutycznej – pilnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Dyrektora HR (35 godzin tygodniowo)
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków:
WYMAGANIA
KORZYŚCI
Nasz Klient oferuje:
Numer referencyjny: 3-19-41421/IP
Jeżeli w bardzo dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim, jesteś studentem 4 lub 5 roku studiów lub absolwentem studiów kierunkowych: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi/Psychologia/Administracja, a ponadto jesteś zainteresowany/a możliwością zdobycia doświadczenia w obszarze HR w międzynarodowej firmie, zapraszamy Cię do zapoznania się z poniższym ogłoszeniem!
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy z branży farmaceutycznej – pilnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Dyrektora HR (35 godzin tygodniowo)
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków:
- zarządzanie kalendarzem spotkań Dyrektor HR,
- organizowanie spotkań, podróży służbowych,
- rozliczanie wydatków służbowych,
- koordynowanie przepływu informacji i dokumentacji związanej z prowadzonymi procesami HR,
- wspólpraca z oddziałami zagranicznymi i centralą firmy.
WYMAGANIA
- mile widziane doświadczenie na stanowisku asystenckim w strukturach międzynarodowej organizacji,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
- bardzo dobra znajomość aplikacji komputerowych (pakiet MS Office),
- zainteresowanie obszarem HR,
- wysokorozwinięte umiejętności interpersonalne (codzienny kontakt z klientami wewnętrznymi firmy),
- dokładność, skrupulatność,
- umiejętność dobrej organizacji czasu pracy.
KORZYŚCI
Nasz Klient oferuje:
- współpracę w oparciu o umowę zlecenie w niepełnym wymiarze - 35 godzin tygodniowo,
- możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się międzynarodowej organizacji.
Numer referencyjny: 3-19-41421/IP
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.