Grafton Recruitment to międzynarodowa agencja rekrutacyjna założona w Irlandii w 1982 r. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych na stanowiska średniego i wyższego szczebla. W Polsce od ponad 17 lat poprzez sieć 8 lokalnych oddziałów skutecznie wspieramy naszych klientów i kandydatów. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług, jest posiadany przez nas certyfikat ISO 9001.
Asystent / Asystentka w dziale Marketing & Business Development
Miejsce pracy: WarszawaOBOWIAZKI
Dla naszego Klienta, prestiżowej firmy prawniczej, poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ Asystentka w dziale Marketing & Business Development.
Cel: Wspieranie zewnętrznych i wewnętrznych działań kampanii marketingowych i rozwoju biznesu.
Do głównych obowiązków będzie należało:
WYMAGANIA
Wymagania:
KORZYŚCI
Korzyści:
Numer referencyjny: 1-13-41015/IP
Dla naszego Klienta, prestiżowej firmy prawniczej, poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ Asystentka w dziale Marketing & Business Development.
Cel: Wspieranie zewnętrznych i wewnętrznych działań kampanii marketingowych i rozwoju biznesu.
Do głównych obowiązków będzie należało:
- Zbieranie, gromadzenie i zarządzanie materiałami do wykorzystania w wielu kanałach (np. intranet, strona internetowa, Social Media, biuletyny)
- Zarządzanie materiałami marketingowymi np. broszury, ulotki, plakaty itp.
- Zebranie i zarządzanie credentialami przy użyciu różnych źródeł danych
- Administrowanie zawartością treści na wielu kanałach (np. intranet, portale, strony internetowe, Social Media, biuletyny itp.)
- Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji, prezentacji, katalogów i nagród
- Wspieranie zespołu w działaniach marketingowych, administracji oraz rozwoju biznesu.
WYMAGANIA
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość języka angielskiego (min.C1)
- Lekkość pióra i doskonałe umiejętności edycji dokumentów
- Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Word, Excel, PowerPoint)
- Znajomość Prezi będzie dodatkowym atutem
- doskonała organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
- umiejętność pracy pod presją czasu
- Silna identyfikacja problemów i umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność współpracy z innymi oraz równoczesna samodzielność w działaniu.
KORZYŚCI
Korzyści:
- Możliwość pracy w prestiżowym, międzynarodowym środowisku
- Indywidualnie dobrany zestaw szkoleń i certyfikacji
- Ambitne, ciekawe zadania
- Nowoczesny biurowiec w centrum Warszawy
- Benefity (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie).
Numer referencyjny: 1-13-41015/IP
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.