Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Grafton Recruitment to międzynarodowa agencja rekrutacyjna założona w Irlandii w 1982 r. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych na stanowiska średniego i wyższego szczebla. W Polsce od ponad 17 lat poprzez sieć 8 lokalnych oddziałów skutecznie wspieramy naszych klientów i kandydatów. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług, jest posiadany przez nas certyfikat ISO 9001.

Administrator Helpdesk

Miejsce pracy: Białystok
OBOWIAZKI
Jeżeli jesteś studentem informatyki lub kierunków pokrewnych i zależy Ci na zdobyciu doświadczenia zawodowego, zapraszamy do zapoznania się z poniższą ofertą.
Dla naszego klienta, firmy konsultingowej działającej w obszarze IT, pilnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
Administrator Helpdesk
Zadania:
  • udzielanie zdalnego wsparcia technicznego w zakresie systemów operacyjnych i aplikacji,
  • działania administracyjne w obszarze systemu Microsoft,
  • wdrożenia systemów,
  • monitorowanie i diagnozowanie elementów sieci LAN/WAN.


WYMAGANIA
  • dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
  • znajomość systemów operacyjnych Windows i sieci LAN/WAN,
  • dobre umiejętności interpersonalne,
  • znajomość PHP, HTML, Linux, Java Script będzie dodatkowym atutem.

KORZYŚCI
  • elastyczne godziny pracy,
  • współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
  • atrakcyjne stawki w przypadku pracy w weekendy i święta oraz w godzinach nocnych,
  • dofinansowanie karty sportowej.



Numer referencyjny: 3-19-40840/IP
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi