Wisax Contact Center zostało stworzone w odpowiedzi na zapotrzebowanie najwyższej jakości usług wsparcia dla wszelkich działań marketingowych i sprzedażowych.
Jako propagatorzy nowych technologii wykorzystujemy wszelkie innowacje aby maksymalizować wyniki przy optymalnym wykorzystaniu budżetu. Telemarketing jako niezwykle istotny element podtrzymywania relacji oraz zamykania sprzedaży prowadzony w pełnej symbiozie z innymi działaniami online i offline staje się jeszcze skuteczniejszym narzędziem. Za uruchomienie projektu odpowiadają współtwórcy sukcesów wielu firm na polskim rynku, aktywnie uczestniczący w realizacji dużych inicjatyw biznesowych.
Decyzja o stworzeniu Call Center z najlepszą, doświadczoną i wykwalifikowaną kadrą to jedyne rozwiązanie na bardzo wymagającym rynku. Klient, który decyduje się na korzystanie z usług Wisax ma gwarancję jakości oraz pełnego zaangażowania w projekt.
Jako że oferujemy kompleksową obsługę z możliwością przeprowadzenia pełnej kampanii począwszy od koncepcji poprzez przygotowanie oraz wdrożenia działań e-marketingowych, generowania lead\\\'ów sprzedażowych, do-sprzedaży, obsługi po sprzedażowej, logistyki, materiałów BTL do samej sprzedaży rozliczanej w systemie success fee.
Nastawiamy się na długofalową relację z klientem, poznawanie jego potrzeb, optymalizację i zwiększanie skuteczności.
Świadczymy usługi z zakresu telemarketingu ale środowisko pracy różni się znacząco od większości jednostek gdzie pracownik z radością przyjmuje wyzwania i praca w Wisax Call Center nie jest jednorazowa przygodą, a perspektywicznym zajęciem.
Posiadamy pełne zaplecze logistyczne do obsługi przesyłek oraz salę szkoleniową. Pracujemy na najnowocześniejszych rozwiązaniach w branży, przygotowujemy też dedykowane rozwiązania dzięki własnemu zespołowi IT