Imar Service Group

Lublin, lubelskie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Agencja pracy tymczasowej
Liczba pracowników:
100
Adres WWW:
http://www.imar.com.pl

Prezentacja firmy

Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.


Imar posiada certyfikaty Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.

Imar Service Group

1 - 6 z 6

ofert pracy

  • T/12 Zadania: kompleksowa obsługa połączeń w ruchu przychodzącym, obsługa klienta biznesowego w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej, wprowadzanie zleceń, aktywacja usług, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie (stawka godzinowa 13 zł + atrakcyjne premie), stabilne zatrudnienie w opraciu o umowę o pracę, pełny pakiet szkoleń, przyjazną atmosferę w ...

  • Nr Ref.: SK/10 Zadania: organizacja pracy kancelarii – prowadzenia kalendarza spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, umawianie i przyjmowanie gości, obsługa sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, redagowanie i przepisywanie dokumentów prawnych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, wysoka kultura osobista i komunikatywność, bardzo dobra ...

  • nr ref. AI/11 Zadania: analiza danych i sporządzanie raportów z narzędzi analitycznych, obsługa narzędzi do analizy stron www oraz kampanii digitalowych, z użyciem narzędzi analitycznych. Oczekiwania wobec Kandydatów: minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku w Agencji interaktywnej, Domu mediowym lub dużym serwisie internetowym, praktyczna znajomość minimum jednego z narzędzi: Google Tag Manager ...

  • KB/07 Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało: obsługa połączeń wychodzących do klienta - obsługa posprzedażna. Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową, stawkę godzinową 13 zł brutto, oraz atrakcyjne premie, przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonych, naszego klienta obsługujemy od godz. 6 do godz. 22, pracujemy od 6 do 8 ...

  • KATM/09 Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów wyłącznie przychodzących od klientów, w tym m.in.: pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony) przyjmowanie reklamacji blokada usług wymiana karty SIM informowanie klientów o usługach operatora wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja aktywacja/deaktywacja usług na kontach klientów Wymagania ...

  • OK/Pr/11/16 Wynagrodzenie: 2 - 4 tys. zł Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów wyłącznie przychodzących od klientów, w tym m.in.: udzielanie informacji odnośnie faktur; wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony, smartfony, Internet mobilny) informowanie klientów o usługach operatora wprowadzanie do systemu ...

do góry