Bank Millennium S.A.

Warszawa, mazowieckie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Finanse - Bankowość - Kredyty
Liczba pracowników:
6000
Adres WWW:
http://www.bankmillennium.pl

Prezentacja firmy

Bank Millennium jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.

Bank Millennium S.A.

1 - 15 z 45

ofert pracy

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • Główne obowiązki: • Udział w pracach nad rozwojem własnych aplikacji bankowych (prace programistyczne, opracowywanie założeń) • Wsparcie techniczne dla aplikacji finansowo-księgowych (bieżąca kontrola działania aplikacji, obsługa zleceń, wsparcie użytkowników) • Tworzenie dokumentacji technicznej niezbędnej w procesie rozwoju aplikacji (również współpraca z dostawcami oprogramowania) Wymagania: • Umiejętność ...

  • Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisku: Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należała: • Administracja:  systemami finansowymi ( w tym dedykowanymi dla Departamentu Skarbu) i clearingowymi  systemem zarządzania dokumentami (Spy View)  serwerami aplikacyjnymi JBoss, WebSphere, Tomcat, IIS • Wsparcie użytkowników w/w systemów • Zarządzanie zmianami, wdrażanie nowych rozwiązań, analiza i ...

  • Główne zadania: •Wspomaganie pracy Doradcy Bankowego w zakresie obsługi i realizacji sprzedaży usług bankowych •Kontakt z Klientami w zakresie zadań zleconych przez Doradcę Bankowego •Udział i wspieranie Doradcy Bankowego w zadaniach związanych z przygotowaniem indywidualnych strategii sprzedażowych dla najważniejszych Klientów •Aktywny udział w zbieraniu i dokumentowaniu informacji o Kliencie ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • Obowiązki • Prowadzenie i realizacja projektów infrastrukturalnych w środowisku WINTEL • Koordynacja zadań i raportowanie postępów w prowadzonych pracach do menadżerów departamentu IT • Kontakt z biznesem w celu opiniowania rozwiązań i ustalania harmonogramu prac • Koordynacja prac outsourcerów, opiniowanie wprowadzanych zmian na infrastrukturze WINTEL • Tworzenie wymagań pod nowe projekty oraz nadzór nad ...

  • Obszar IT Banku Millennium w Polsce pełni rolę centrum kompetencyjnego dla portugalskiej Grupy Millennium BCP. Współpracujemy z wybranymi departamentami Banku w zakresie analizy wymagań, tworzenia i implementowania nowych rozwiązań. Utrzymujemy i rozwijamy istniejące systemy (development ‘in-house’)... a wszystko po to, by poprzez rozwiązania IT budować wartość biznesową oraz trwałą przewagę konkurencyjną ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • • Telefoniczny kontakt z Klientami, którzy mają opóźnienia w spłacie zobowiązań wobec Banku Millennium • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na obsługę Klientów anglojęzycznych • Komunikatywność oraz nastawienie na budowanie relacji z Klientem • Nienaganna dykcja i głos budzący sympatię • Dobra organizacja pracy własnej, staranność • Nastawienie na współpracę z zespołem • Odporność na stres ...

  • Obecnie do jednego z zespołów odpowiedzialnego za proces testów poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na ww. stanowisko. Zadania: Analizowanie specyfikacji funkcjonalnych systemu bankowości elektronicznej dla potrzeb testowania Przygotowanie i weryfikacja przypadków testowych Wykonywanie testów oprogramowania i aplikacji webowych oraz raportowanie ich wyników Wymagania: Umiejętność myślenia ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • • Obsługa recepcji Zarządu (korespondencja, telefony, obsługa gości) • Obsługa gastronomiczna spotkań • Archiwizacja dokumentów • Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji • Samodzielne wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego • Umiejętność pracy pod presją czasu • Doskonałe zdolności organizacyjne • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku zdobyte w dużej, międzynarodowej firmie • Komunikatywna ...

  • The goal of that position is to administer and maintain existing network and voice infrastructure. Hired employee will play an important role in ongoing network projects in order to keep the infrastructure aligned with current state of technology. Main Activities: • Designing, implementing and maintaining network and voice projects related to network infrastructure with a strong accent on voice related ...

  • • Obsługa Klienta poprzez zdalne kanały komunikacji, w szczególności e-mail i chat, • Wsparcie Klienta w ramach telefonicznej obsługi w zakresie ubezpieczeń oferowanych przez Bank Millennium, • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami. • Wykształcenie minimum średnie, • Umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli, przede wszystkim w formie pisemnej, • Nienaganna ...

do góry