Bank Millennium S.A.

Warszawa, mazowieckie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Finanse - Bankowość - Kredyty
Liczba pracowników:
6000
Adres WWW:
http://www.bankmillennium.pl

Prezentacja firmy

Bank Millennium jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.

Bank Millennium S.A.

1 - 15 z 33

ofert pracy

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • Main tasks: • Analysis of operational processes in IT area • Define KPIs and obtaining the required data to them • Preparing MIS reports for various levels of management and IT area and Bank • Descriptive analysis of reported indicators and the observed trends • Creation and optimization tools to support reporting automation • Comparative analysis and benchmarking with external data • Proactive seeking and ...

  • Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisku: Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należała: • Administracja:  systemami finansowymi ( w tym dedykowanymi dla Departamentu Skarbu) i clearingowymi  systemem zarządzania dokumentami (Spy View)  serwerami aplikacyjnymi JBoss, WebSphere, Tomcat, IIS • Wsparcie użytkowników w/w systemów • Zarządzanie zmianami, wdrażanie nowych rozwiązań, analiza i ...

  • Zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi bankowej Prawidłowe wykonywanie operacji kasowych Aktywna sprzedaż produktów finansowych klientom indywidualnym Oferujemy: Kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy Szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę Pracę w zespole nastawionym na osiąganie wspólnych celów Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur Grupy Finansowej Banku ...

  • • Aktywna, telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez Bank Millennium S.A. • Budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez rzetelne i specjalistyczne doradztwo bankowe. • Realizacja miesięcznych planów ilościowych i jakościowych • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami • Wykształcenie minimum średnie • Umiejętność podejmowania ...

  • • Kompleksowa telefoniczna obsługa Klientów Banku Millennium S.A. • Realizacja dyspozycji i zmian w systemach bankowych zleconych bezpośrednio przez Klientów Banku • Budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez doradztwo z zakresu usług i produktów Banku Millennium S.A. • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami • Wykształcenie minimum średnie • Poprawna dykcja, miły ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • Obszar IT Banku Millennium w Polsce pełni rolę centrum kompetencyjnego dla portugalskiej Grupy Millennium BCP. Współpracujemy z wybranymi departamentami Banku w zakresie analizy wymagań, tworzenia i implementowania nowych rozwiązań. Utrzymujemy i rozwijamy istniejące systemy (development ‘in-house’)... a wszystko po to, by poprzez rozwiązania IT budować wartość biznesową oraz trwałą przewagę konkurencyjną ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

do góry