#

Zatrudnimy Office Managera z doświadczeniem. Kraków centrum.

Saveinvest Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Zatrudnimy Office Managera. Kraków centrum.

SAVEINVEST - Jesteśmy z gruntu dobrzy
Saveinvest działa na rynku inwestycji gruntowych. Inwestujemy kapitał w duże areały ziemi i oferujemy Klientom mniejsze działki rolne pod lokatę kapitału i inwestycję lub działki budowlane pod zabudowę mieszkalną, deweloperską i rekreacyjną w szerokim zakresie cenowym.

Obecnie do pracy poszukujemy:
OFFICE MANAGERA

Miejsce pracy: Kraków (ścisłe centrum)

Zakres obowiązków:
Prowadzenie bieżącej ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących,
Koordynowanie przepływu dokumentacji i informacji,
Prowadzenie archiwum dokumentacji zgodnie z obowiązującą procedurą,
Redagowanie umów z partnerami i pism urzędowych (wniosków, odwołań, etc.)
Sporządzanie i porządkowanie dokumentacji firmowej np. uchwał, zgromadzeń, wniosków do krs, sprawozdań, umów o pracę, etc
Przygotowanie płatności i kontrola należności
Przygotowanie zestawień wydatków i archiwizowanie faktur dla księgowości
Przygotowywanie i archiwizowanie umów sprzedaży nieruchomości i aktów notarialnych
Kontakty ze współpracującymi redakcjami i wykonawcami
Organizowanie wyjazdów służbowych,
Zamawianie materiałów i artykułów biurowych
Kontakt i utrzymywanie relacji z bieżącymi klientami firmy
Umieszczanie aktualności firmowych i innych treści na stronie firmowej i facebook
Przyjmowanie gości i klientów w firmie.
Wykonywanie innych obowiązków zleconych przez Zarząd.

Wymagania

Wymagania:
Ukończone studia wyższe lub co najmniej skończony 3 rok studiów na kierunku administracji lub ekonomii (mile widziane prawo lub finanse i rachunkowość).
Minimum roczne doświadczenie na stanowisku wspierającym dział prawny, pracę księgową lub ew. biurową.
Bardzo dobra znajomość Excela i Worda, mile widziana znajomość dokumentów google
Bardzo dobra organizacja dokumentów i zarządzanie czasem pracy
Samodzielność, poczucie odpowiedzialności i chęć rozwoju
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze.

Mile widziane:
Podstawowa znajomość przepisów prawa dot. nieruchomości gruntowych.
Podstawowa znajomość dowolnego programu księgowego (może być online).
Umiejętność pisania na klawiaturze 10 palcami, bezwzrokowo.

Co zyskujesz pracując z nami?
stabilne zatrudnienie i umowę o pracę po okresie próbnym
wynagrodzenie w formie podstawy 1500-1600zł plus prowizje od przychodu firmy około 300zł/mc
program mający na celu zabezpieczenie emerytalne w postaci nieruchomości gruntowych (min. 1 rok pracy)
indywidualną ścieżkę kariery z własnym systemem szkoleń
pracę w dobrze wyposażonym biurze w centrum Krakowa (przy Kinie Kijów) z godzinną przerwą na lunch (dostęp do oddzielnej kuchni, napoje zimne, ciepłe bez ograniczeń)
pracę w przyjaznym i rozwijającym się zespole specjalistów
pełne wparcie przy realizacji swoich pomysłów
ciekawe wyzwania w jednej z najbardziej dochodowych branży
telefon do własnej dyspozycji
kawę w nieograniczonych ilościach... ;)

Nie czekaj! Wyślij nam swoje CV oraz list motywacyjny!

Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Prezentacja firmy

Jesteśmy z gruntu dobrzy! <br/> <br/>Saveinvest Sp. z o.o. jest polską f... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/02/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi