Nasz Klient to firma zlokalizowana w ścisłym centrum miasta, która działa w prawdopodobnie jednej z najsympatyczniejszych branż świata – zajmuje się dystrybucją zabawek! Aktualnie poszukuje do swojego zespołu nowego talentu, który obejmie stanowisko Zastępcy Kierownika i skutecznie poprowadzi dział ku marketingowym sukcesom.
Idealny Kandydat lub Kandydatka to osoba, która:
- ma wiedzę z zakresu marketingu, przede wszystkim z obszaru ATL, a umiejętności te może poprzeć kilkuletnim doświadczeniem w pracy marketingowej,
- doskonale posługuje się językiem angielskim, co umożliwi swobodną komunikację z zagranicznymi partnerami biznesowymi, dystrybutorami i agencjami,
- ma doświadczenie lub wysokie predyspozycje do zarządzania zespołem – potrafi nie tylko delegować zadania, ale przede jest liderem, który współdziała z podwładnymi i aktywnie włącza się w realizację obowiązków,
- programy Excel i Power Point traktuje jak podstawowe narzędzia pracy, które nie mają przed nią/nim żadnych tajemnic,
- myśli elastycznie i zadaniowo – doskonale zarządza pracą swoją i innych, przestrzega terminowej realizacji obowiązków i jest w stanie działać w kilku obszarach jednocześnie.
Spełniasz wszystkie powyższe wymagania? Świetnie! Stoją przed Tobą następujące zadania:
- efektywne współzarządzanie pracą Działu, motywowanie pracowników i kontrola realizacji zadań (wykonanie POS, katalogów, materiałów, organizacja eventów, odpowiednie przygotowanie pudełek i instrukcji),
- koordynacja i nadzór nad realizacją zadań na terenie Czech, Słowacji, Węgier i Rosji – współpraca z tamtejszymi partnerami, delegowanie zadań, nadzór procesu tworzenia i koordynacji spotów TV,
- realizacja działań marketingowych za pomocą środków takich jak telewizja, prasa, outdoor, radio, kina,
- tworzenie budżetu marketingowego oraz nadzór nad jego poprawną realizacją i wydatkowaniem środków na zasadach umówionych z licencjonodawcami,
- współpraca z agencjami w Polsce i za granicą,
Po objęciu stanowiska czekają na Ciebie:
- rozwój zawodowy w zgranym zespole profesjonalistów, w którym otrzymasz niezbędne wsparcie merytoryczne,
- odpowiedzialna funkcja w kadrze zarządzającej mająca realny wpływ na rozwój Firmy,
- preferowany przez Ciebie sposób zatrudnienia: na umowie o pracę lub w formie B2B,
- dogodna, atrakcyjna lokalizacja biura spełniającego najwyższe standardy komfortu,
- doskonała atmosfera, pozytywnie nastawieni współpracownicy i cykliczne imprezy integracyjne,
- karta Multisport jako dodatkowy benefit – nie chcemy, aby jedynie Twój umysł miał okazje do wytężonego wysiłku.
Brzmi jak Twoja nowa praca? Skontaktuj się koniecznie!