#

Zastępca Kierownika ds. Technicznych/Specjalista ds. Utrzymania Ruchu

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Spółka z o.o.

Sosnowiec, śląskie

Opis stanowiska pracy

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu poszukuje pracownika na stanowisko: Zastępca Kierownika ds. Technicznych/Specjalista ds. Utrzymania Ruchu

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne
  • Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku

 

Zakres obowiązków:

  • Nadzór nad pracownikami utrzymania ruchu, służbami technicznymi zakładu
  • Nadzór nad prawidłową pracą instalacji zakładowych oraz maszyn i urządzeń biorących udział w procesie technologicznym
  • Planowanie i tworzenie harmonogramów przeglądów, napraw i remontów maszyn i urządzeń
  • Utrzymywanie kontaktów z zewnętrznymi firmami serwisowymi, dostawcami usług i podwykonawcami
  • Zgłaszanie zapotrzebowania na materiały i części zamienne
  • Ścisła współpraca z działami produkcji

 

Oferta dotyczy:

  • Umowy o pracę
  • Wymiar czasu pracy – pełny etat
  • Miejsce pracy – Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., Sosnowiec, ul. Grenadierów

 

W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.

Prezentacja firmy

www.mpgo.sosnowiec.pl ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Inżynieria, Praca Kontrola jakości, Praca Kadra zarządzająca, Praca Praca na produkcji

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi