Opis stanowiska pracy

- organizacja pracy w podległej komórce we współpracy z kierownikiem,
- zastępstwo kierownika Biura Karier podczas jego nieobecności,
- współpraca z kierownikami innych jednostek organizacyjnych i komórek administracyjnych,
- identyfikacja i wybór docelowych rynków działania marketingowego,
- zapewnienie udziału uczelni w wydarzeniach publicznych zapewniających promocje uczelni,
- organizowanie wydarzeń na terenie Uczelni,
- organizowanie akcji reklamowych, udziału uczelni w targach itp.
- wyjazdy służbowe (wyjazdy studyjne, targi edukacyjne, wykłady branżowe, prezentacje, eventy),
- tworzenie kampanii marketingowych, pozyskiwanie i selekcja ofert,
- podejmowanie inicjatyw zmierzających do ulepszenia pracy.

Wymagania

- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość obszarów związanych z marketingiem,
- łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów,
- mocno rozwinięte umiejętności komunikacji i negocjacji,
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- mile widziane doświadczenie związane z branżą,

Prezentacja firmy

Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu została powol... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/05/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi