poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Zarządca Rejonu Administrowania i Utrzymania Nieruchomości
Departament Eksploatacji Nieruchomości
Zakres czynności:
- organizacja, koordynowanie oraz bieżące nadzorowanie pracy podległych pracowników, w tym Zespołu Utrzymania Nieruchomości
- nadzór nad stosowaniem i przestrzeganiem obowiązujących przepisów, regulaminów oraz instrukcji wewnętrznych
- inicjowanie działań w zakresie usprawnień organizacyjnych i technicznych, zgłaszanie wniosków dla zapewnienia efektywnego zagospodarowania nieruchomości i powierzchni w podległych nieruchomościach
- sprawowanie nadzoru nad realizacją umów oraz pracami w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
- osobiste organizowanie pracy Rejonu i kontrola realizacji zleconych zadań
- nadzór nad właściwym utrzymaniem i wykorzystaniem urządzeń technicznych, maszyn, sprzętu i narzędzi będących na wyposażeniu zarządzanego Rejonu
- współpraca z organami administracji samorządowej właściwymi dla zarządzanego Rejonu
- monitorowanie właściwych warunków BHP, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska oraz inicjowanie działań dążących do zapewnienia takich warunków dla podległych nieruchomości
- prowadzenie dokumentacji działań pracy Rejonu oraz ewidencji podległych administratorom budynków wraz z użytkownikami
- ewidencja oraz nadzór nad realizacją umów zawartych z użytkownikami podległych nieruchomości
- nadzór nad rzetelnym, terminowym i zgodnym ze stanem faktycznym wprowadzaniem danych do systemów informatycznych i zestawień wykonywanych przez podległy zespół
- współpraca ze spółkami Grupy PKP S.A. w zakresie zapewnienia właściwego wizerunku dworców kolejowych oraz podnoszenia standardu obsługi podróżnych oraz jakości usług świadczonych na dworcach kolejowych
- współpraca ze służbami mundurowymi (Policja, Straż Miejska, Żandarmeria Wojskowa, Straż Graniczna, Straż Ochrony Kolei) oraz właściwymi terenowo organami administracji państwowej i samorządowej w celu zapewnienia bezpieczeństwa, likwidacji zagrożeń oraz przeciwdziałania przebywaniu osób niepożądanych na terenach kolejowych
- merytoryczna kontrola faktur dotyczących nieruchomości oraz klientów na przypisanym obszarze kraju
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (branża budowlana bądź sanitarna),
licencja zarządcy nieruchomości - doświadczenie na podobnym stanowisku w organizacji o rozbudowanej strukturze zatrudnienia
- znajomość rynku nieruchomości
- znajomość ustawy Prawo Budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, aktów wykonawczych oraz Kodeksu Cywilnego
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office - w tym przede wszystkim programów Word, Excel i Power Point (mile widziana Norma Pro i/lub AutoCAD)
- czynne prawo jazdy kat. "B"
- odporność na stres
- umiejętności analityczne
- wzorowa organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i samodzielność
- umiejętność nawiązywania kontaktu, wysoka kultura osobista, wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
Oferujemy:
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego i indywidualnie planowaną ścieżkę kariery
- pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
- udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego
z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 85 tys. pracowników - atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.