Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
• zarządzanie obiektem handlowym w Nowym Dworze Mazowieckim;
• odpowiedzialność za prowadzenie umów najmu powierzchni Galerii w Nowym Dworze Mazowieckim;
• koordynowanie spraw administracyjnych związanych z zarządzaniem nieruchomością;
• sporządzanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu;
• bieżące kontakty z najemcami;
• windykacja należności;
• ścisła współpraca z działem komercjalizacji oraz działem księgowym.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomiczne, techniczne lub zarządzanie);
• Minimum 3-5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w sektorze nieruchomości komercyjnych;
• znajomość rynku nieruchomości, procesu inwestycji;
• wiedza z zakresu prawa budowlanego oraz prawa nieruchomości;
• efektywna organizacja pracy własnej;
• duża samodzielność w działaniu;
• biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
• mile widziana własna działalność gospodarcza.
Zapewniamy:
• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• atrakcyjny pakiet wynagrodzenia;
• możliwość rozwoju,
• bogaty pakiet socjalny.
Prezentacja firmy
Klient serwisu infopraca.pl
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
02/05/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?