poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Z-ca Dyrektora Oddziału ds. eksploatacji- test
Zakres czynności:
- organizacja technicznego utrzymania nieruchomości, w tym budynków, budowli i obiektów inżynierii lądowej i wodnej, urządzeń, sieci i instalacji przynależnych
- opracowywanie projektów planów inwestycyjnych, remontów, napraw, modernizacji nieruchomości
i utrzymania porządku i czystości w obiektach i na terenach do nich przynależnych oraz planów likwidacji środków trwałych - realizacja zatwierdzonych dla Oddziału planów inwestycyjnych, remontów, robót utrzymaniowych, modernizacji, utrzymania porządku i czystości w obiektach i na terenach do nich przynależnych
i planów likwidacji środków trwałych oraz koordynacji i bieżącego nadzoru nad realizacją tych planów - organizacja procesu przygotowawczego dla realizacji planów zadań inwestycyjnych, robót utrzymaniowych nieruchomości, remontów, napraw, modernizacji i utrzymania porządku i czystości w obiektach i na terenach do nich przynależnych, ogłaszania i przeprowadzania przetargów
w powyższym zakresie, z zastrzeżeniem przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących
w Spółce - przygotowywanie umów na wykonawstwo inwestycji, robót utrzymaniowych, napraw, remontów, modernizacji i utrzymania porządku i czystości w obiektach i na terenach do nich przynależnych oraz bieżący nadzór nad realizacją tych umów, merytoryczne rozliczanie zawartych umów, dokonywanie odbioru robót zgodnie z zawartymi umowami
- zapewnienie nadzoru inwestorskiego dla realizacji inwestycji, robót utrzymaniowych, naprawczych
i modernizacyjnych - nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego, opiniowania wniosków, wydawania warunków technicznych i uzgadniania dokumentacji technicznej na roboty naprawcze, utrzymaniowe, remontowe, modernizacyjne i inwestycyjne wykonywane przez użytkowników nieruchomości - najemców i dzierżawców
- optymalizacja kosztów związanych z bieżącym utrzymaniem budynków, budowli, obiektów inżynierii lądowej i wodnej oraz urządzeń i sieci służącym wytwarzaniu i przesyłaniu mediów.
- ochrona środowiska na zarządzanych i administrowanych przez Oddział nieruchomościach oraz nadzór w tym zakresie na nieruchomościach oddanych w najem i dzierżawę innym przedsiębiorcom, zgodnie z zawartymi umowami cywilno-prawnymi
- organizacja i nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego i zabezpieczeń elektronicznych w obszarze nieruchomości Oddziału, w tym w szczególności na nieruchomościach dworców kolejowych i budynkach administracyjnych
- nadzór nad Rejonami Administrowania i Utrzymania Nieruchomości
- nadzór nad pracą podległych komórek organizacyjnych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane o kierunku zarządzanie nieruchomościami, budownictwo)
- minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym
- doświadczenie z zakresu nadzoru nad stanem technicznym budynków
- doskonała znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, zarządzania nieruchomościami
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
- udział w projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 76 tys. pracowników
- umowę o pracę i niezbędne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.