HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Wsparcie Klienta (język francuski)
KRAKÓW
Obowiązki:
• Dostarczanie najwyższej jakości usług wobec klientów banku,
• Rozwiązywanie problemów oraz informowanie klienta o ewentualnych błędach,
• Dostarczanie informacji klientom banku w formie treningu, zarówno w języku angielskim jak i francuskim,
• Pomoc w zarządzaniu kontem klienta,
• Współpraca z innymi działami firmy o zasięgu globalnym,
• Wsparcie managerów zespołów (kiedy jest to konieczne),
• Appling compliance and maintain internal control standards,
• Wsparcie działu Business Development (wdrażanie projektów, konserwacja systemu, rozwój infrastruktury)
Wymagania:
• Biegła znajomość j. francuskiego oraz j. angielskiego,
• Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane,
• Orientacja na potrzeby klienta,
• Wysokie umiejętności interpersonalne,
• Umiejętność pracy w zespole, motywacja i chęć nauki.
Oferujemy:
• Stabilna praca w profesjonalnym zepsole,
• Interesująca ścieżka kariery w międzynarodowej organizacji,
• Stały zakres obowiązków,
• Prywatna opieka medyczna, pakiet benefitów pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".