• Nadzorowanie zadań ujętych w Strategii miasta i innych programach rozwojowych, w tym tworzenie planów realizacyjnych.
• Prowadzenie działań związanych z przygotowaniem, koordynacją i rozliczaniem projektów
finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych.
• Udział w przygotowywaniu planów inwestycyjnych oraz sporządzanie do nich założeń co do pozyskania środków zewnętrznych.
• Przygotowywanie i składanie wniosków o pozyskanie środków we współpracy z innymi referatami, w tym z funduszy unijnych.
• Udział w projektach służących rewitalizacji miasta.
• Współudział w prowadzeniu spraw w zakresie promocji miasta, polityki informacyjnej, konsultacyjnej i public relations.
• Udział w realizacji współpracy z organizacjami pozarządowymi, jednostkami organizacyjnymi
i partnerami zewnętrznymi. W tym między innymi organizowanie konkursów ofert na realizację zadań publicznych, monitoring realizacji tych zadań i kontrola rozliczeń.
• Koordynowanie wydarzeń na terenie miasta.
• Realizacja budżetu w obszarze prowadzonych spraw.
• Wykonywanie w ramach powierzonego zakresu innych zadań zleconych przez przełożonego.
Miejsce pracy
Praca w budynku Urzędu i poza budynkiem. Budynek jednopiętrowy, nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózku inwalidzkim (brak windy).
Stanowisko pracy
Stanowisko związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem
z interesantami i rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz
w terenie. Stanowisko wymagające dyspozycyjności i mobilności. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
Wymagania niezbędne:
• Obywatelstwo polskie.
• Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
• Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
• Nieposzlakowana opinia.
• Wykształcenie wyższe magisterskie.
• Udokumentowany co najmniej trzyletni staż pracy.
• Minimum roczny staż pracy związanej z przygotowaniem i rozliczaniem projektów finansowanych przy udziale środków zewnętrznych (udokumentowany).
Uwaga: Kandydaci, którzy nie spełniają wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze.
Wymagania dodatkowe:
• Studia podyplomowe w zakresie przydatnym na ww. stanowisku.
• Doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych.
• Doświadczenie w procesie tworzenia i realizowania planów strategicznych i rozwojowych .
• Znajomość co najmniej języka angielskiego.
• Znajomość obsługi komputera, w tym zarządzania stronami WWW.
• Znajomość przepisów prawa w zakresie: samorządu gminnego, finansów publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, prawa zamówień publicznych, instrukcji kancelaryjnej.
• Umiejętność redagowania tekstów, w tym informacji prasowych oraz artykułów informacyjnych.
• Ogólna wiedza o strukturze i organizacji Urzędu Miasta Podkowa Leśna oraz
jednostek organizacyjnych miasta.
• Ogólna orientacja w bieżących wydarzeniach w mieście oraz znajomość zawartości serwisu internetowego Podkowy Leśnej oraz Biuletynu Miasta-Ogrodu Podkowy Leśnej.
• Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
• Wysoka kultura osobista.
• Samodzielność, dobra organizacja pracy zapewniająca terminową realizację zadań.
• Pożądane kompetencje: dążenie do rezultatów, rozwiązywanie problemów, umiejętności analityczne, otwartość na zmiany, radzenie sobie ze stresem, współpraca w zespole.
Wymagane dokumenty rekrutacyjne mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej, osobiście w siedzibie Urzędu lub przesłane pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. Komunikacji społecznej i polityki miasta” w terminie do 2 listopada 2015 r. do godz.12.00.
Dokumenty składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie po terminie podanym w ogłoszeniu lub nieoznaczone do jakiego naboru zostały złożone nie będą rozpatrywane.
W razie przesłania przez kandydata dokumentów drogą pocztową, za datę ich doręczenia do Urzędu uważa się datę wpływu do Sekretariatu Urzędu.
Wymagane dokumenty rekrutacyjne tj. list motywacyjny i CV muszą być podpisane i opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458)”.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i metodach przeprowadzenia naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy, do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów złożonych na konkurs oraz zaświadczenie o niekaralności uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości. Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy
o pracę.
Urząd Miasta Podkowa Leśna
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.