Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe konsultantów,
badanie potrzeb szkoleniowych i rozwojowych konsultantów call center,
opracowanie i realizacja harmonogramu szkoleń,
analizowanie i uaktualnianie skryptu sprzedażowego,
podnoszenie kwalifikacji pracowników przekładających się na wyższą skuteczność,
ścisła współpraca z kadrą menedżerską Call Center,
monitorowanie i ewaluacja rozmów,
sporządzanie raportów ilościowych i jakościowych,
opracowywanie programów i materiałów szkoleniowych, ewaluacja szkoleń,
dbałość o efektywny i zgodny ze standardem proces wdrożenia nowych pracowników,
monitorowanie efektywności działań szkoleniowych oraz ich bieżące dostosowywanie do potrzeb.
Wymagania
min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Trenera w Call Center (najlepiej w branży finansowej)
doświadczenie w pracy na „zimnych bazach” (warunek konieczny),
bardzo dobra znajomość technik sprzedaży oraz doświadczenie w tworzeniu programów szkoleniowych w zakresie sprzedaży,
wykształcenie wyższe i stałe podnoszenie kwalifikacji w swoim obszarze zawodowym (certyfikaty i kursy trenerskie będą dodatkowym atutem),
dobra znajomość języka angielskiego,
duża samodzielność w działaniu oraz silne nastawienie na cele,
umiejętność budowania relacji oraz skutecznego motywowania,
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
Prezentacja firmy
Międzynarodowa Grupa Finansowa założona w 2014 specjalizująca się...
Międzynarodowa Grupa Finansowa założona w 2014 specjalizująca się w usługach marketingu na rzecz instytucji finansowych na rynkach międzynarodowych. Szybko rozrosła się od zespołu 5 osób do ponad 300, co umożliwiło nawiązanie współpracy z międzynarodowymi liderami w branży. Obecnie jesteśmy w biurach w trzech krajach, Grupa świadczy usługi wsparcia sprzedaży, marketingu i PR na rzecz swoich partnerów. Dynamiczny wzrost i zmiany zachodzące na rynku usług finansowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
12/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?