#

Trener Sprzedaży w Call Center

Tivron

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy firmą outsourcingową o międzynarodowym zasięgu. Na co dzień wspieramy naszych partnerów biznesowych w realizacji ich celów świadcząc usługi w obszarze telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta, głównie na terenie Europy. 

 

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: 

 

Trener Sprzedaży w Call Center

Warszawa

 

Twoje zadania:

  • Projektowanie i prowadzenie szkoleń (m.in. z zakresu technik sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, umiejętności komunikacyjnych, wiedzy produktowej). 
  • Analiza potrzeb szkoleniowych i wdrażanie nowych programów rozwojowych w Call Center, 
  • Opracowywanie skryptów sprzedaży oraz materiałów ofertowych dla pracowników Call Center,
  • Prowadzenie treningów podnoszących wyniki rozwojowe pracowników i współpracowników,
  • Szkolenie i wdrażanie nowych członków zespołu, 
  • Ścisła współpraca z Team leaderami zespołów, działem HR i Managerami.

 

Oczekujemy:

  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego jako trener (doświadczenie w Sprzedaży, Call Center),
  • Doświadczenie w analizie potrzeb szkoleniowych, doborze i wdrażaniu adekwatnych rozwiązań rozwojowych,
  • Doświadczenie w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych (dobra znajomość Power point i Excel),
  • Znajomość języka obcego, innego niż angielski będzie dodatkowym atutem,
  • Kreatywność, otwartość i dobre zarządzanie swoją pracą, 
  • Mile widziane doświadczenie w aktywnej sprzedaży telefonicznej

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz jasny i oparty o cele system premiowy,
  • Pracę dającą bezpośredni wpływ na rozwoju firmy,
  • Pracę w kreatywnym zespole pośród różnych kultur i języków, 
  • Prywatną opiekę medyczną, pakiet Multisport oraz ubezpieczenie na życie,
  • Nieograniczone ilości pysznej kawy, soki, wodę, herbaty, owoce.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przysłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prezentacja firmy

Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi