Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Działania związane z rozbudową portfela energetycznego (identyfikowanie, organizowane, negocjowanie i zawieranie transakcji niestandardowych dla energii, gazu i produktów powiązanych)
Rozwijanie produktów energetycznych oraz współpraca z wybranymi partnerami
Budowanie relacji partnerskich i współpracy w obszarze usług zarządzania infrastrukturą energetyczną, ryzyka rynkowego i sprzedaży produktów
Prowadzenie i zarządzanie inicjatywami przyczyniającymi się do rozwoju portfela energetycznego
Opracowanie analiz zapotrzebowania na energię elektryczną w stosunku do planów/prognoz sprzedaży w perspektywie krótka – i długoterminowej
Przygotowanie oficjalnych dokumentów decyzyjnych i koordynowanie procesu wewnętrznej walidacji, wymaganych w przypadku wybranych transakcji
Monitorowanie i weryfikowanie godzinowych danych pomiarowych wchodzących w skład bilansu prognozowego zapotrzebowania na energię elektryczną
Bieżące monitorowanie zapotrzebowania na energię elektryczną na prognozowanym obszarze
Wykonywanie analiz cen energii na rynku bilansującym
Optymalizowanie kosztów zakupu energii elektrycznej od lokalnych wytwórców energii oraz bieżąca analiza cen energii i praw majątkowych uzyskanych w portfelu i na rynku
Szacowanie ilości niezbędnych do umorzenia świadectw pochodzenia i realizacja procesu umarzania
Przygotowanie i kierowanie projektami związanymi z realizacją wspólnych inwestycji z wybranymi partnerami biznesowymi
Ścisła współpraca z zespołem odpowiedzialnym za obrót energią elektryczną i gazem
Gotowość do pracy zarówno w Krakowie jak i poza miejscem siedziby
Wymagane umiejętności:
Wykształcenie wyższe preferowany kierunek techniczny lub ekonomiczny
Kilkuletnie doświadczenie zawodowe w hurtowym handlu energią elektryczną, gazem i / lub prawami majątkowymi
Licencja Maklera Giełd Towarowych
Doświadczenie w procesie negocjacjo warunków Umów Ramowych lub EFET
Praktyczna znajomość funkcjonowania krajowego rynku energii elektrycznej
Znajomość pakietu MS Office
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Niezbędne narzędzia do pracy
Wsparcie całego zespołu
Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
Umowę o pracę
Prezentacja firmy
Firma Control Process istnieje od 1991 roku. Od momentu założenia...
Firma Control Process istnieje od 1991 roku. Od momentu założenia Firma stawia na jakość i profesjonalizm wykonywanych usług, czego potwierdzeniem są liczne nagrody, certyfikaty jak i referencje wystawione przez Klientów. W ślad za potrzebami rynku i rozwojem spółki powstawały nowe podmioty wchodzące w skład Grupy Control Process, która obecnie liczy kilkanaście spółek realizujących kompleksowo zadania w głównych sektorach przemysłu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
01/06/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?