HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko:
Tłumacz wewnętrzny języka angielskiego i niemieckiego/francuskiego
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: PO/04/19
Opis stanowiska:
• Wykonywanie tłumaczeń z języka angielskiego oraz niemieckiego lub francuskiego na polski oraz z polskiego na angielski.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe);
• Min. 2-letnie doświadczenie w tłumaczeniach;
• Biegła znajomość języka angielskiego (C2), mile widziana dodatkowo znajomość języka niemieckiego lub francuskiego (C1);
• Dokładność oraz samodzielność w działaniu;
• Wiedza z zakresu medycyny, prawa, ekonomii lub zagadnień technicznych będzie atutem.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie;
• Wynagrodzenie składające się z podstawy i premii;
• Elastyczne godziny pracy;
• Niezbędne narzędzia pracy oraz korektę i weryfikację tłumaczonych tekstów;
• Szkolenie w zakresie narzędzi CAT i narzędzi wspomagających tłumaczenie;
• Po okresie próbnym dofinansowanie do karty MultiSport lub opieki zdrowotnej.