Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów za pośrednictwem telefonu
• Prezentację ofert dotychczasowym Klientom za pośrednictwem telefonu
• Bieżącą rejestracja, uzupełnianie i aktualizacja informacji o Klientach, kontaktach oraz innych istotnych zdarzeniach w systemie
Preferujemy osoby z aktualnym orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności oraz studentów. Istnieje możliwość pracy z domu (w promieniu 20 km od siedziby firmy) – wyposażymy Cię w wymagany sprzęt, wymagany jest jedynie internet.
Od kandydatów oczekujemy:
• Predyspozycji do obsługi telefonicznej, czyli: miły głos, dobrą dykcję, wysoką kulturę osobistą
• Komunikatywności, energiczności, dobrego humoru oraz łatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych
• Umiejętności obsługi komputera
W zamian oferujemy:
• Profesjonalne szkolenia produktowe
• Czas pracy jaki Ty preferujesz (dni tygodnia oraz godziny z zakresu 8:00 do 16:00)
• Możliwość pracy z domu (wyposażymy Cię w potrzebne narzędzia)
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Dużą samodzielność i możliwość realizacji własnych pomysłów
Dodatkowe atuty :
Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta (Call Center)
Zainteresowanych w/w stanowiskiem pracy prosimy o przesłanie e-mailem Curriculum Vitae ze zdjęciem oraz zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. 133, poz. 883
Jesteśmy firmą, która od 20 lat sprzedaje i wdraża oprogramowanie do zar... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.