Firma PSP na polskim rynku działa od 2008 roku. Oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań biznesowych w obszarze usług płatności bezgotówkowych, przyjmowania i rozliczania płatności masowych, zasileń kont telefonicznych a także zasileń liczników energii elektrycznej.
Opis stanowiska :
kontakt telefoniczny z Klientem w oparciu o wewnętrzną bazę firm
umawianie spotkań dla Konsultantów Klienta Biznesowego,
doradztwo w zakresie produktów,
przedstawianie oferty nowym klientom
Oferujemy:
umowa o pracę
profesjonalne szkolenia, bieżące wsparcie merytoryczne,
pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16 lub w mniejszym wymiarze
możliwość wykonywania pracy w miejscu zamieszkania ,
wynagrodzenie stałe plus premia motywacyjna
praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
narzędzia niezbędne do wykonania pracy
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, z którymi umówimy się na rozmowę w naszym biurze.
Termin nadsyłania aplikacji do 16 XI 2015.
referowana osoba lubiąca rozmawiać z ludźmi, łatwo nawiązująca kontakty
znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
mile widziana znajomość technik sprzedaży i negocjacji
doświadczenie na w/w stanowisku będzie dodatkowym atutem
Firma z branży IT o ugruntowanej pozycji na rynku
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.