Firma Conectus Sp. z o.o. jako jeden z pionierów w branży Contact Center w Polsce. Może poszczycić się wieloletnim doświadczeniem w realizacji usług: sprzedażowych, marketingowych, badań rynku czy back office.
Aktualnie rekrutujemy na stanowisko:
Telefonicznego Opiekuna Klienta
Wymagania
• Wysoka motywacja i zaangażowanie do pracy
• Elokwencja oraz wysoka kultura osobista
• Nastawienie na realizację celów
• Umiejętność obsługi komputera
• Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Obowiązki
• Telefoniczny kontakt z klientem (nowi klienci oraz stała baza)
• Praca od poniedziałku do piątku od 8-16
• Sprzedaż produktów z branży FMCG
Oferujemy
• Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie - stawka wynagrodzenia od 10zł netto/h + system premiowy
• Szkolenia i wsparcie merytoryczne
• Motywująca atmosfera zespołowa
• Możliwości rozwoju w innych projektach
• Profesjonalne Stanowisko Pracy
Jeśli nasza propozycja jest dla Ciebie interesującą wyślij do nas CV.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Conectus to nowoczesne centrum telefoniczne świadczące usługi z z... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.