#

Telefoniczny Opiekun Klienta

Conectus

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Firma Conectus Sp. z o.o. jako jeden z pionierów w branży Contact Center w Polsce. Może poszczycić się wieloletnim doświadczeniem w realizacji usług: sprzedażowych, marketingowych, badań rynku czy back office.

 

Aktualnie rekrutujemy na stanowisko:

Telefonicznego Opiekuna Klienta

 

Wymagania

• Wysoka motywacja i zaangażowanie do pracy

• Elokwencja oraz wysoka kultura osobista

• Nastawienie na realizację celów

• Umiejętność obsługi komputera

• Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

 

Obowiązki

• Telefoniczny kontakt z klientem (nowi klienci oraz stała baza)

• Praca od poniedziałku do piątku od 8-16

• Sprzedaż produktów z branży FMCG

 

Oferujemy

• Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie - stawka wynagrodzenia od 10zł netto/h + system premiowy

• Szkolenia i wsparcie merytoryczne

• Motywująca atmosfera zespołowa

• Możliwości rozwoju w innych projektach

• Profesjonalne Stanowisko Pracy

Wymagania

Jeśli nasza propozycja jest dla Ciebie interesującą wyślij do nas CV.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

 

Prezentacja firmy

Conectus to nowoczesne centrum telefoniczne świadczące usługi z z... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
31/05/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Czas trwania umowy
nieokreślony
Liczba wakatów:
3
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Wynagrodzenie
10PLN - 15PLN / Hourly (Brutto)
Premie, dodatki:
+premie za wyniki
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi