Opis stanowiska pracy
Zadania:
• Telefoniczne pozyskiwanie Klienta
• Pomoc klientom w zapoznaniu się z naszą ofertą
• Wspomaganie procesu składania wniosków pożyczkowych
• Wsparcie klientów w rozwiązywaniu bieżących problemów
Cechy niezbędne do Pracy na powyższym stanowisku to:
• Operatywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
• Orientacja na klienta
• Asertywność i odporność na stres
• Umiejętność Pracy w zespole
• Dobra obsługa MS Office
• Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole
• Atrakcyjne wynagrodzenie
Prezentacja firmy
Osoby tworzące MBR Finanse od ponad 20 lat inwestują w innowacyjn...
Osoby tworzące MBR Finanse od ponad 20 lat inwestują w innowacyjne rozwiązania na rynku pośrednictwa finansowego. Współtworzyły między innymi Polskie Towarzystwo Finansowe S.A. obecnie Santander Consumer Bank S.A. oraz Powszechny Dom Kredytowy S.A. (Idea Expert S.A.). Dzięki nawiązanym kontaktom oraz wieloletniej współpracy z naszymi partnerami, z powodzeniem działamy na rynku ogólnopolskim oferując atrakcyjne rozwiązania finansowe dla naszych Klientów. Nasze produkty są nowoczesną alternatywą dla tradycyjnych usług finansowych, pozwalające na dostęp do pożyczki gotówkowej dla osób, które nie mogą otrzymać finansowania w bankach oraz innych instytucjach finansowych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/04/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat - rano
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta