Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Telefoniczna obsługa klienta w języku polskim i angielskim (nie sprzedaż!)
Miejsce pracy: PoznańNa stanowisku będziesz:
- weryfikować telefonicznie dane klientów
- odpowiadać na pytania klientów w zakresie warunków wykupionej przez nich usługi ubezpieczenia
- wprowadzać dane do systemu
- koordynować wewnętrznie realizację usługi
Na stanowisku przydadzą się:
- wysoka kultura osobista
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta
- elokwencja
- cierpliwość
- pozytywne nastawienie
- dobra wymowa
Oferujemy:
- elastyczne godziny pracy (w tym zmianowość konieczna dla zapewnienia ciągłości obsługi klienta)
- pracę w centrum Poznania w nowoczesnej siedzibie i przyjaznej atmosferze
- zatrudnienie poprzez umowę zlecenie za pośrednictwem naszej agencji (około 3 miesiące), następnie zatrudnienie poprzez umowę o pracę bezpośrednio w firmie Klienta
Numer referencyjny: CCS/2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.