Poszukujemy Technika do działu wsparcia klienta, do pracy w pełnym wymiarze godzin.
Oferujemy pracę w młodym zespole oraz bardzio dobre warunki zatrudnienia.
Zakres obowiązków:
• obsługa klientów w zakresie sprzętowym (Infrastruktura Informatyczna: serwery, komputery PC, peryferia komputerowe, routery, switche, urządzenia drukujące, urządzenia identyfikacji towaru, drukarki fiskalne itp.)
• obsługa klientów w zakresie programowym (oprogramowanie branżowe dla farmacji, systemy operacyjne Windows/Linux, poczta elektroniczna, oprogramowanie antywirusowe itp.)
• diagnozowanie usterek i naprawy sprzętu komputerowego
• wykształcenie min. średnie
• praktyczna znajomość systemów Microsoft Windows (Windows XP, Windows Vista, Windows 7,8 i10, Windows Serwer 2008/2012)
• praktyczna znajomość systemów Linux (SuSE Linux)
• bardzo dobra znajomość pakietów biurowych Microsoft Office / Open Office
• bardzo dobra znajomość budowy komputerów klasy PC oraz urządzeń peryferyjnych, potrzebna do samodzielnego diagnozowania usterek i napraw sprzętu (podstawy wiedzy elektronicznej)
• znajomość zagadnień związanych z sieciami LAN i Internetem, praktyczna umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych
• wysoka kultura osobista
• uczciwość i rzetelność
• obowiązkowo prawo jazdy kategorii B
Mile widziane:
• doświadczenie w pracy z bazami danych - Oracle, Firebird, Microsoft SQL, MySQL, Postgresql
• znajomość oprogramowania dla firm (systemy finansowo-księgowe, programy magazynowe, programy rozliczeniowe dla ZUS, itp.)
Integrator systemów informatycznych
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.