#

Team leader call center K/M (j. niemiecki)

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Team leader call center K/M (j. niemiecki)

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania: doświadczenie w zarządzaniu zespołem (zarządzanie zespołem Call Center będzie dodatkowym atutem); znajomość branży Call Center/ BPO/ SSC; doświadczenie sprzedażowe;
znajomość języka niemieckiego B2; znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem;
umiejętność pozytywnego motywowania zespołu i sprawnego zarządzania nim; zdolności organizacyjne, komunikacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu; otwartość, kreatywność, poczucie humoru, otwartość na nowe zadania, elastyczność. Zakres obowiązków: analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów; motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym; administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez konsultantów; podział zadań między konsultantów;
Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań; obsługa stanowiska dyżurnego według określonego harmonogramu; raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego. Pracodawca oferuje: konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + premia uzależniona od wyników); atrakcyjny pakiet benefitów;
możliwość ciągłego rozwoju zawodowego; elastyczny grafik; możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich w zgranym i ambitnym zespole, międzynarodowe środowisko pracy; dobre warunki pracy (biurowiec wysokiej klasy w centrum miasta) i przyjazną atmosferę. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres e-mail z podaniem w tytule wiadomości nr ref. TL/N/2016.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi