Talent Attraction Consultant
Stanowisko partnera dla biznesu w obszarze rekrutacji i rozwoju pracowników. Tworzenie i wykorzystywanie innowacyjnych narzędzi w celu wsparcia zespołów rozproszonych po całej Polsce.
Informacje o kliencie
Naszym klientem jest, popularna na całym świecie, firma z branży food. Wartości, którymi się kieruje, wdraża w działania biznesowe i personalne.
Poszukiwana osoba będzie raportować do managera zespołu Talent Attraction oraz blisko współpracować z globalnym i lokalnym zespołem.
Lokalizacja: Mokotów biznesowy
Jeżeli zajdzie taka konieczność, to cały proces rekrutacyjny zostanie przeprowadzony online.
Opis stanowiska
- Prowadzenie kompleksowych procesów rekrutacyjnych na stanowiska biurowe,
- Przygotowanie narzędzi i prowadzenie szkoleń dla managementu z zakresu prowadzenia samodzielnych procesów rekrutacyjnych,
- Udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii rekrutacyjnej,
- Odpowiedzialność za realizację procesów HR, między innymi:
Oceny okresowe - opracowanie i wdrażanie systemów oceny, przygotowanie managerów z zakresu udzielanie feedbacku, omawianie poszczególnych elementów składowych,
Identyfikowanie i zarządzanie talentami - określanie wskaźników, wsparcie w wewnętrznej kwalifikacji, tworzenie programów rozwojowych,
Budowanie planów sukcesji, - Administracja procesami rekrutacji i rozwoju - odpowiedzialność za poprawność dokumentacji, zarządzanie systemem, prowadzenie analiz, dbałość o organizację miejsca,
- Współpraca z zewnętrznymi firmami -negocjowanie warunków i koordynowanie procesów,
- Wsparcie managerów w codziennych wyzwaniach personalnych,
- Udział w innych projektach HR we współpracy z zespołem (m.in. EB, Trenerami, Administracją).
Profil kandydata
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu pełnych procesów rekrutacyjnych, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu procesów rozwojowych,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2),
- Rozbudowane umiejętności komunikacyjne i współpracy z biznesem,
- Energia, pasja i wrodzona ciekawość,
- Dobra znajomość MS Office i łatwość w poznawaniu nowych systemów.
Oferujemy
- Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjna premia,
- Rozbudowany pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria, karty zniżkowe do parterów),
- Realna możliwość rozwoju i zdobycia nowych kompetencji, finansowanie szkoleń i udziału w konferencjach,
- Fantastyczny zespół, który będzie celebrował Twoje sukcesy,
- Nowoczesne i kolorowe biuro w biznesowej części Mokotowa.
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More