#

Szwedzkojęzyczny rekruter/ asystent

OnePartner Group AB

Szwecja, zagranica

Opis stanowiska pracy

Do głównych zadań rekrutera/asystenta biura należy nadzór i administrowanie procesami rekrutacyjnymi w Polsce i do Szwecji.

Poszukiwana osoba potrafi:

  • przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną,
  • zebrać referencje od wcześniejszych pracodawców,
  • stworzyć prezentacje kandydatów w języku szwedzkim i polskim,
  • administrować umowami o pracę i raportami związanymi z pracą tymczasową.

Poza tym rekruter/ asystent posiada łatwość w odnajdywaniu się w kontaktach z klientami i ich administrowaniu.

 

Poszukujemy osoby, która swoją zaradnością tworzy atmosferę profesjonalizmu. Niekonwencjonalne podejście do rozwiązywania problemów jest wysoko cenione. Wykształcenie pozwala na płynną komunikację w mowie i piśmie w języku szwedzkim, angielskim i polskim.

 

OnePartner Group Polska oferuje elastyczną formę pracy i bardzo dobrą pensję.

Prezentacja firmy

Jesteśmy pracodawcą dbającym o bezpieczeństwo pracy i zachowujący... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi