#

SZEF SŁUŻBY ZAKUPÓW I LOGISTYKI

​JELCZ Sp. z o.o.

Jelcz-Laskowice, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

  • Nadzorowanie pracy podległego Biura Zakupów
  • Nadzorowanie pracy podległego Biura Gospodarki Magazynowej
  • Opracowanie i kształtowanie strategii i polityki zakupowej oraz nadzór nad jej realizacją
  • Monitorowanie, kontrola poziomu cen dostaw oraz prowadzenie negocjacji cen
  • Sporządzenie projektów umów dostaw, weryfikacja zamówień
  • Dostosowywanie zamówień ,zakupów, zapasów materiałowych do harmonogramu produkcji
  • Nadzorowanie realizacji i jakości dostaw, kontrolowanie i monitorowanie zapasów magazynowych i ich racjonalizacja
  • Zagospodarowywanie zapasów zbędnych i nadmiernych oraz inicjowanie ich złomowania
  • Zapewnienie przewozu dla dostaw magazynowych
  • Nadzorowanie prac związanych z obsługą systemu PRODIS.
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Znajomość zasad analizy kosztów materiałowych

 

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne bądź techniczne
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego
  • Min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zakupów i sprzedaży
  • Znajomości procesów związanych z gospodarką magazynową
  • Min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wysokorozwinięte zdolności komunikacyjne, analityczne i organizacyjne
  • Odporność na stres
  • Asertywność

 

Prezentacja firmy

Przedmiotem działalności Spółki jest: <br/> <br/>- produkcja i sprzedaż... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Praca na produkcji, Praca Zakupy / Zaopatrzenie, Praca Kontrola jakości, Praca Logistyka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi