Opis stanowiska pracy
EZUniverse poszukuje osób na stanowisko wsparcia klienta na poziomie pierwszej i drugiej linii.
Zakres obowiązków w zależności od poziomu wsparcia:
- bezpośredni kontakt z klientami,
- zbieranie wszelkich informacji dotyczących problemów,
- rozwiązywanie problemów technicznych,
- instalacje i konfiguracje naszych systemów,
- sporządzanie dokumentacji,
- współpraca z pozostałymi działami wsparcia technicznego.
Doświadczenie i umiejętności:
- Bardzo dobra znajomość j angielskiego w mowie I piśmie ( praca z klientami z USA w 95%),
- Podstawowa/ dobra ( w zależności od poziomu wsparcia) znajomość zagadnień sieci komputerowych oraz sprzętu komputerowego,
- Znajomość systemów operacyjnych Windows 7/8.1/10,
- Szybka chęć do nauki nowych zagadnień,
- Praca w trybie zmianowym od 16-24, 18-2,
- Praca w siedzibie firmy w Gliwicach lub praca zdalna,
- Umiejętność pracy samemu jak i w grupie,
- Wysokie zdolności interpersonalne.
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku,
- Certyfikacje MCDST, CompTIA,
- Ukończone studia w kierunku IT (lub w trakcie).
Oferujemy:
- Pracę w młodym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Stabilizacje-stawiamy na współpracę długofalową
- Lekcje angielskiego
- Prywatną opiekę medyczną MEDICOVER
- Ubezpieczenie grupowe
Prezentacja firmy
Jesteśmy firmą zajmująca się rozwojem oprogramowania oraz skalowa...
Jesteśmy firmą zajmująca się rozwojem oprogramowania oraz skalowalnych rozwiązań biznesowych, od dużych hurtowni danych z milionami transakcji dziennie do bezpiecznych systemów przeprowadzania transakcji finansowych czy programowalnych rozwiązań dla aplikacji bezprzewodowych. Wszystko przy użyciu najnowszych technologii przetwarzania danych, obrazu i dźwięku ( Voice over IP, rozpoznawanie głosu ) wspomaganych przez własne aplikacje modelujące umożliwiające szybkie \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"on-line\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" projektowanie rozwiązań biznesowych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/06/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca IT - Programowanie / Analizy