Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta należącego do jednego z największych na świecie grup ubezpieczeniowo - finansowych poszukujemy Specjalistów ds. wsparcia Aplikacji Biznesowych (II linia wsparcia).
Oferta skierowana jest do osób, które chcą rozwijać się w kierunku supportu/administracji. Osoba na tym stanowisku będzie czuwała nad wewnętrznymi, autorskimi aplikacjami naszego Klienta,które specyfiką przypominają i są oparte na rozwiązaniach SAP. Jest to stanowisko powiązanie z pracą na samych aplikacjach, ich administracją, jak i wsparciem użytkowników biznesowych - obowiązki korelują również między III a II linią wsparcia. Osoba na tym stanowisku będzie obsługiwała zgłoszenia, zarządzała dostępami użytkowników. Wszystkie aplikacje, które w pracy są wykorzystywane dotyczą rozwiązań biznesowych/finansowych.
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie jak i piśmie
doświadczenie we wsparciu (najlepiej aplikacji finansowych)
zaznajomienie z bazami danych opartych na Orcale - SQL
doświadczenie w branży IT
Mile widziane:
Wiedza z dziedziny finansów, ubezpieczeń, biznesu
Znajomość koncepcji ITIL
Znajomość apliakcji SAP'owych
Nasz Klient oferuje:
długofalową, bezpośrednią (nie outsorcing) współpracę przy Umowie o Pracę
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + dodatkowe premie roczne
atrakcyjne benefity: prywatna opieka medyczne, grupowe ubezpieczenie medyczne, karta Multisport, bony podarunkowe lub bilety do kina
pracę w międzynarodowym środowisku przy interesujących projektach
możliwość rozwoju zawodowego oraz pełne wsparcie przy wdrożeniu
pracę w firmie o ugruntowanej, prestiżowej pozycji na rynku
przyjazną atmosferę w pracy
Osoby zainteresowane, prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?